dungeon keeperquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef Marruk het volgende:
[afbeelding]
toktoktok
ik sloeg ze vroeger altijd dood in dungeon keeper![]()
Zo, en nu een lekker bord kippensoep.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
de massale uitbraak van de vogelgriep op het punt van uitbreken staat.
Ik zal ze in het vervolg levend opeten danquote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
Word gewoon vegatariėr, kippenvlees behoord aan de kip te zitten. En niet op je bord te liggen. Ik kan niet begrijpen dat mensen vrijwillig dode dieren eten...
Die heb ik nog liggenquote:
jezus wat ben jij een huiliequote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
Word gewoon vegatariėr, kippenvlees behoord aan de kip te zitten. En niet op je bord te liggen. Ik kan niet begrijpen dat mensen vrijwillig dode dieren eten...
Damn, ga een boom knuffelen ofzo... Ik ruim liever alle kippen op dan dat ik volgend jaar sterf aan H5N1quote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn, ga een boom knuffelen ofzo... Ik ruim liever alle kippen op dan dat ik volgend jaar sterf aan H5N1
God, jij bent er zo eentje zeker die gelijk kippenvleesch heeft afgezworen ivm de vogelgriep. Zo'n hekel aan dat soort mensen die bij de minste scheet al bang worden. Kom op zeg!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn, ga een boom knuffelen ofzo... Ik ruim liever alle kippen op dan dat ik volgend jaar sterf aan H5N1
En die reclame hoor je NU pas voor het eerst?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoorde vandaag deze reclame op de radio.
Weten ze dan niet dat het ongepast is om dit soort reclames uit te zenden nu de massale uitbraak van de vogelgriep op het punt van uitbreken staat.
Ik geloof best dat kip veelzijdig kan zijn, je kunt er immers vele ziektes mee oplopen zoals salmonella en de vogelgriep maar om dat nu juist rond deze tijd extra te benadrukken, getuigt van een slechte gevoel van timing van degene die verantwoordelijk is voor het uitzenden van deze reclame. Oh ja, het is ook nog eens een baggerreclame.
Zo, dat moest ik even kwijt.![]()
Het gaat mij er niet om dat deze reclame al maanden draait, dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die reclame hoor je NU pas voor het eerst?
Die is al jįįįįren op TV en radio
Verder kun je de pot op!
Zo. Heb je dat net bedacht?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees
Omdat het lekker is.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat mensen vrijwillig dode dieren eten...
Dan kun je de auto-reclames ook wel van de tv/radio halen, want elke dag worden er mensen doodgereden.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik erger mij er aan dat het nu nog steeds uitgezonden wordt in een periode waarin kippen een bron kunnen zijn voor een grootschalige vogelgriepinfectie die kan muteren in een voor een mens dodelijke virus.
Neu, iemand had dat zo op zijn mobiel staan enzo en ik dacht zo van laat ik dat hier eens posten enzoquote:
Ga iemand anders zijn topic even verneuken, ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef BrauN het volgende:
Carnaval.
gebruik je wel dierlijke producten?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
maar tijdens het bereiden ervan zou je wel besmet kunnen worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Kip is lekker, kip is mager vlees en kip is gezond. En de vogelgriep overleeft het bakproces van de kip echt niet! Dus kip is ook veilig om te eten!
Die heeft natuurlijk leren schoenen aanquote:Op maandag 27 februari 2006 18:50 schreef electricity het volgende:
[..]
gebruik je wel dierlijke producten?
Die kans is echt ZOOOOOOOO klein, bovendien als je de algemene regels van voedselbereiding en kruisbesmetting in acht neemt, dan gebeurt er echt niks!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:51 schreef electricity het volgende:
[..]
maar tijdens het bereiden ervan zou je wel besmet kunnen worden.
als je het aantal voedselvergiftigingen per jaar ziet dan weet je dat veel mensen die regels niet in acht nemen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:54 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Die kans is echt ZOOOOOOOO klein, bovendien als je de algemene regels van voedselbereiding en kruisbesmetting in acht neemt, dan gebeurt er echt niks!
Haha, die is domquote:Op maandag 27 februari 2006 18:55 schreef Lippie85 het volgende:
Ik heb even een ringtone van mijn mobiel geupload:
http://uploadhut.com/upload/87758.mp3
Niet alle voedselvergiftigingen worden door kip veroorzaakt. En mocht dat wel zo zijn dan is het die persoon ze eigen schuld. Bovendien sterft de vogelgriep bij temperaturen boven de 70 graden celsius.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef electricity het volgende:
[..]
als je het aantal voedselvergiftigingen per jaar ziet dan weet je dat veel mensen die regels niet in acht nemen.
Stel je niet aan joh. Je kunt gewoon kip blijven eten hoor, mits je het goed bakt. Wat laten mensen zich snel dingen aanpraten. Ook zoiets: het spotje van Wakker Dier.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Weten ze dan niet dat het ongepast is om dit soort reclames uit te zenden nu de massale uitbraak van de vogelgriep op het punt van uitbreken staat.
Ik geloof best dat kip veelzijdig kan zijn, je kunt er immers vele ziektes mee oplopen zoals salmonella en de vogelgriep maar om dat nu juist rond deze tijd extra te benadrukken, getuigt van een slechte gevoel van timing van degene die verantwoordelijk is voor het uitzenden van deze reclame. Oh ja, het is ook nog eens een baggerreclame.
KIP Reclamequote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef thedude0 het volgende:
kut reclame
Dan zul je toch eerst met je tong in de kont van een besmette kip moeten gaan hangen, en dat een paar keer per dag, voordat je besmet wordt met H5N1quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst met je tong in de kont van een besmette kip moeten gaan hangen, en dat een paar keer per dag, voordat je besmet wordt met H5N1
Idd als je het gewoon goed bakt is er niks aan de hand. Geef mij maar een lekker stukkie kipquote:Op maandag 27 februari 2006 19:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh. Je kunt gewoon kip blijven eten hoor, mits je het goed bakt. Wat laten mensen zich snel dingen aanpraten. Ook zoiets: het spotje van Wakker Dier..
Dat ligt dan aan die mensen, niet aan die kipquote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef electricity het volgende:
[..]
als je het aantal voedselvergiftigingen per jaar ziet dan weet je dat veel mensen die regels niet in acht nemen.
...en kippen eten weleens torren! Torrenvlees behoort aan de tor te zitten, boh gek!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
Dan moeten die kippen maar niet zo laag in de voedselketen moeten staan, het is hun eigen schuld.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef kcin22 het volgende:
Zijn 2 kippen opgehokt.
Zegt de ene kip: 'tok'
Zegt de andere: 'are you tokking to me? Don't tok to me like that.'
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef I_am_not_you het volgende:
Bij de reclame op TV schrik je altijd als da lelijke wijf met die rode/oranje haren ineens naar je kijkt en zegt
KIP!
Godverdomme nog aan toe ik ben niet de enigequote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef I_am_not_you het volgende:
Bij de reclame op TV schrik je altijd als da lelijke wijf met die rode/oranje haren ineens naar je kijkt en zegt
KIP!
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef I_am_not_you het volgende:
KIP!
Kip heeft nu niet een andere smaak voor zover ik weet, ik eet het ook gewoon.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Hannibal the kanibal: "Please rise???quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:22 schreef __Saviour__ het volgende:
ik eet het ook gewoon, superlekker. KFC Hot WIngs
Dus omdat je een ander wezen iets ziet doen ga je die dan maar klakkeloos immiteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensenvlees schijnt niet zo goed te smaken.
Dieren eten ook andere dieren die onder hen staan in de voedselketen staan. En waarom zou de mens dat dan niet mogen doen?
Nee en dat punt daar kan ik me wel indenken, maar een dier is net zoals jij een levend wezen en wil ook graag zijn doel voltooien, en dat dier wil net zo min gegeten worden en sterven als jijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is totaal wat anders uiteraard. Maar ik zie dus totaal niet in waarom je geen dieren zou mogen eten.
Wat is het ultieme levensdoel van een kip dan? Dat beest is vandaag al vergeten dat ie gisteren een ei heeft gelegd..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:05 schreef demonsdance het volgende:
Nee en dat punt daar kan ik me wel indenken, maar een dier is net zoals jij een levend wezen en wil ook graag zijn doel voltooien, en dat dier wil net zo min gegeten worden en sterven als jij
En die conclusie trek jij omdat er laboranten bestaan die alleen maar iets kunnen peilen maar nooits iets letterlijk hebben kunnen bevestigen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij elkaar vormt zo'n bijenvolk een aardig complex systeem ja, maar dat maakt ze individueel nog niet intelligent. Ze hebben geen zelfbewustzijn, net zoals veel andere dieren.
Wij hebben zelf voor deze luxepositie gezorgd. Door onze intelligentie. Als die leeuwen of haaien een beetje verstand hadden gehad hadden ze hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:40 schreef demonsdance het volgende:
terwijl wij ons in een luxe postie bevinden en met een paar luttelige euro';s alles maar kunnen eten wat we willen, en dat geeft ons macht
de mens is omnivoor zolang hij bestaat, dus dat hele verhaal van jou gaat niet op. Maar never mind, neem jij nog een lekkere tofuburger of kikkererwtentartaartje , bak ik nog een biefstukjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:40 schreef demonsdance het volgende:
En dat wil dan niet zeggen dat een rover perse dommer is dan de ander, de gemiddelde rover, de natuurlijkste wezens hier op aarde de echte dieren zoals de haai bijvoorbeeld of de leeuw, die hebben geen supermarkt geen Albert Hein, zij hebben een opgedwongen voedselpatroon zij zijn genoodzaakt om te doden, terwijl wij ons in een luxe postie bevinden en met een paar luttelige euro';s alles maar kunnen eten wat we willen, en dat geeft ons macht, maar dan denk ik: als je alles dan kunt krijgen wat je wilt, waarom ontneem je dan het leven van een ander, terwijl je uit je eigen leven zoveel meer kunt halen zonder dat van een ander schade aan te doen.
Dungeon Keeper. Goeie oude tijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef Marruk het volgende:
[afbeelding]
toktoktok
ik sloeg ze vroeger altijd dood in dungeon keeper![]()
Zoals ik al zei: waarom zou je ook? Als je gewoon zorgt dat je je kippetje goed bakt en geen dode zwanen van de weg af plukt hoef je je echt nergens zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:12 schreef McGilles het volgende:
Heerlijke gerechten met kip! JUMMIE!
Ik word dus echt niet beinvloed door dat hysterische gedoe op het nieuws en kranten.
Alleen biologisch. Dus of bij de boer zelf weg, of uit een biologisch verantwoorde winkel. Maar zodra ik op mezelf woon zweer ik dat ook af.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:50 schreef electricity het volgende:
[..]
gebruik je wel dierlijke producten?
Ach ja, eet nog wat minderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Alleen biologisch. Dus of bij de boer zelf weg, of uit een biologisch verantwoorde winkel. Maar zodra ik op mezelf woon zweer ik dat ook af.
Dat jij in elk topic waarin je reageert zo nodig moet vermelden dat je op een hongerdieet leeft ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:03 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Die opmerking slaat dus drie keer nergens op.
Hehe, standalone is dat een grappig uitspraakquote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:11 schreef demonsdance het volgende:
Ik keur de dood niet goed.
Tsja zolang er lol bestaat is er ook altijd een tegenhanger : nietwaar?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hou op met je propaganda, christenhuilie
Nee, voor je het weet word je opgegeten..quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:09 schreef demonsdance het volgende:
ik ben geen kuddedier.
zou ik lekker smaken met wat paprika en ui denk je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet word je opgegeten..![]()
Dude!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kip.
D'r is niets lekkerder dan een stuk kip.
Whehe ja, heel alarmsysteem gekquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dude!
Heb jij een woordfilter ofzo geinstalleerd dat je attendeert op elk topic waarin het woord kip voorkomt?
Whaha, m'n eigen smileyquote:
Voor al uw kip-gerelateerde posts. Gebruik het verstandig.quote:
krui-den!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:43 schreef Meneer_Storm het volgende:
Kip vind ik sowieso het meest smakeloze stukje vlees welke uitgevonden is![]()
![]()
Jij kent geen echte honger.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
krui-den!![]()
Of een lekkere marinade... mźn ik krijg honger.
Dus je gaat de uigemergelde lijkjes vergelijken met de gemiddelde nederlandse kapitalistische dikvreter?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
whaha grapjas
Wij hebben ook honger hoor. Die afrikaantjes zijn er enkel wat beter in.
Ik weet niet hoe oud je bent maar je klinkt als mijn oma. Fucking hell man, dit argument is zo ouderwets.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:48 schreef demonsdance het volgende:
Jij kent geen echte honger.
Mensen in derde wereld landen die weten pas wat honger is.
de gemiddelde Nederlander kent enkel en alleen maar trek, en dat is meer een lustvoorziening als een primaire levensbehoefte
Als ze zo'n honger hebben, laat ze dan actie gaan ondernemen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:08 schreef demonsdance het volgende:
Dus je gaat de uigemergelde lijkjes vergelijken met de gemiddelde nederlandse kapitalistische dikvreter?
Wil je een speculaasje bij de theequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar je klinkt als mijn oma. Fucking hell man, dit argument is zo ouderwets.
Ik heb gewoon honger, punt uit. Een kippeboutje zou er trouwens wel weer ingaan!![]()
Heey! jij bent die slaperige vrouw op de 'Kijk hier boos' topicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:21 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Wil je een speculaasje bij de theemijn jongen?
Gut! wat ben je groot geworden zeg?![]()
Jah, lekker he, totdat je de Vogelgriep in je lijf krijgt.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke ik bederf mischien veel topics, maar jij bederft vele kippenlevens en dat is veel erger.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef I_am_not_you het volgende:
[..]
Heey! jij bent die slaperige vrouw op de 'Kijk hier boos' topic
Moet jij nu alle topics gaan bederven?![]()
De kans dat je het krijgt via een besmette kat is echt bijna nihil.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:06 schreef Balthar het volgende:
Als je kip gewoon gaar kookt,bakt dan is zelfs de met griep besmette kip geen probleem.
Dieren ( zoals katten) die ze rauw eten kunnen het wel krijgen.
Daarnaast is die hele vogelgriep een enorme hype die door de media wordt opgeblazen.
Er sterven al meer dan honderd jaar, vogels aan deze variant.
En ja, elk jaar zijn er wel een paar mensjes die door contact met dode vogels iets oplopen en sterven.
Maar nu is iedereen in paniek. Ik denk zelf dat het wel meevalt maar dat hier weer economische belangen meespelen.
Omdat jij dat zegt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
De kans dat je het krijgt via een besmette kat is echt bijna nihil.
Nee hoor, als jij uit angst - net als iedereen in Duitseland je kat in laat slapen of anderszins 'wegdoet' - moet je het het helemaal zelf weten natuurlijk (ik vind het belachelijk). Maar dat de kans dat je wordt besmet door een zieke kat nihil is kun je zelf natuurlijk ook wel weten. (Ik weet het omdat m'n vader er voor gestudeerd heeftquote:
Dat kan. Moet ik het medisch voor je onderbouwen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb geen kat, eet gewoon kip en eend, maar vind je argumentatie erg zwak.
Bla bla bla, Wij hebben ook honger, in derde wereld landen hebben ze hongersNOOD, das weer wat anders.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:48 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Jij kent geen echte honger.
Mensen in derde wereld landen die weten pas wat honger is.
de gemiddelde Nederlander kent enkel en alleen maar trek, en dat is meer een lustvoorziening als een primaire levensbehoefte
Je hebt gelijk.Dat zei ik ook niet, alleen kunnen katten het krijgen. Wat dus weer geleid heeft tot een massale "dump je kat actie" in Duitsland.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
De kans dat je het krijgt via een besmette kat is echt bijna nihil.
Nou er zijn wel een paar katten die de voor mensen ook gevaarlijke variant hebben. Maar dat zijn er tot dusver maar een paar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:43 schreef Balthar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Dat zei ik ook niet, alleen kunnen katten het krijgen. Wat dus weer geleid heeft tot een massale "dump je kat actie" in Duitsland.
Ze kunnen natuurlijk Poekie ook gewoon even een tijdje binnen houden als ze zo bang zijn.
Mensen zijn tegenwoordig wel makkelijk bang te maken.
Mijn vader heeft er niet voor gestudeerd, dus waarom zou ik het ook moeten weten? Jouw vader heeft het me ook niet verteld.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:30 schreef Airelle het volgende:
Maar dat de kans dat je wordt besmet door een zieke kat nihil is kun je zelf natuurlijk ook wel weten. (Ik weet het omdat m'n vader er voor gestudeerd heeft).
Dat hoeft toch ook niet. Die user vroeg me alleen om m'n bronnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er niet voor gestudeerd, dus waarom zou ik het ook moeten weten? Jouw vader heeft het me ook niet verteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |