Vond ik ook wel, het is ook om een pc van minder bedeelden te upgraden.quote:
Hoe minderbedeeld?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:52 schreef mhr-zip het volgende:
Vond ik ook wel, het is ook om een pc van minder bedeelden te upgraden.
Niet in de zin van extra kortingquote:
En je schoonzus is minderbedeeldquote:Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef mhr-zip het volgende:
Niet in de zin van extra kortingMaar mijn schoonzusje heeft nog een pent 2 350 mhz....
Ik vind 350 mhz minder bedeelt ja, en als je 13 bent, heb je ook geen geld voor een nieuwe.quote:
Zonder koeler kan dat wel. Met wordt wat lastigquote:Op maandag 27 februari 2006 18:52 schreef tsjsieb het volgende:
Ik bied ¤ 10, incl verzenden(indien dat mogelijk is natuurlijk).
Dat is prima hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder koeler kan dat wel. Met wordt wat lastig
Owkee, ¤ 10 inkl verzenden zonder koeler staat genoteerdquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef tsjsieb het volgende:
Dat is prima hoor, ik hoop dat de huidige koeler goed genoeg zal zijn
'k heb nu een 5 cm fannetje met kleine heatsink (ongeveer zoals op 't plaatje hieronder)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:38 schreef ElisaB het volgende:
Ow, het probleem is overigens niet dat je de koeler er niet bij mag hebben voor ¤ 10; het probleem is dat de loeler niet door de brievenbus past en het verzenden dan ¤ 5,50 wordt....
Nee, ik bedacht me vanmorgen dat ik je even moest mailen. Maar ik was zo drukquote:
Prima hoor, komt in orde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik bedacht me vanmorgen dat ik je even moest mailen. Maar ik was zo druk
Je mag 'm ervoor hebben hoor! Mail je je adresgegevens even?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |