Nee.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
Kutjeblaf gek
Jeh gister was ik in de platielstraat en we wilde naar de Clinique, jeweet.
Er zijn meer soorten van jou??quote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Die van me broer is ook weglolleromfg !
Ja dat kan ik me voorstellen als je zoeen gare vogel in je fotoboek hebt al hoofdfoto, ik bedoel wtfquote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet, en ik wil het ook niet weten.
+5 goeie !quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef I_am_not_you het volgende:
Heb de krant van morgen al binnen!
Op voorpagina:
'Meer dan 100 brillen gestolen bij massale drukte*![]()
Hij bleef anders perfect to t3h prima zitten, maarja ik had hem aan mijn bling bling ketting gehangenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat ding paste toch niet op een neus van jouw formaat.
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef Blaxje het volgende:
Ik had die zonnebril ook op gisteravond!
Ook kwijt?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef Blaxje het volgende:
Ik had die zonnebril ook op gisteravond!
Arme jij, eerst al aan carnaval mee doen en dan Maikuuul ook nog zien.....quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef Dirktator het volgende:
Dirktator was in de Clinique en heeft Maikuuul gezien.![]()
Wat, is 'ie niet hendig sjeik?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen als je zoeen gare vogel in je fotoboek hebt al hoofdfoto, ik bedoel wtf
Met zo'n neus?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:45 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waarschijnlijk is hij gewoon van je neus gevallen!
Zie tweede plaatje!!! Er word reclame gemaakt!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
Kutjeblaf gek
Jeh gister was ik in de platielstraat en we wilde naar de Clinique, jeweet. Maar het was kenker druk om daar te komen, Iedereen begon te duwen enzoin principe was het wel lache. Ik checkte me zonnebril, hij zat er nog.
Hier op archiefbeelden te zien:
[afbeelding]
Hier een recentere foto:
[afbeelding]
Opeen werd er hard geduwd, sommige mensen vielen bijna, goed we baanden ons een weggetje door de drukte en we arriveerden bij de Clinique, en toen opeens: geen bril meer
Persoonlijk denk ik dat hij gestolen is ivm mijn reputatie op Fok! maar dit is een raadsel.
Naja vanavond een nieuwe proberen te stelen
Was jij die gast die me een hand gaf dan ?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef Dirktator het volgende:
[TK] Zonnebril
Nee, maar ik heb je wel gezien bij Friture De Kommel...Ik riep je, maar je hoorde me niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Was jij die gast die me een hand gaf dan ?
Op de kommel whehe, daar was ik ff me vriendin afzetten want die werd om 1 uur opgehaald door haar vaderquote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb je wel gezien bij Friture De Kommel...Ik riep je, maar je hoorde me niet.
Geniaal, ik kan nu sterven. Ik heb Maikuuul gezien!![]()
Ik was trouwens het grootste gedeelte van de avond in Keffee Oud Bruin op 't Vrijthof. Vanavond ben ik bij mijn ouders thuis helaas.
Als het was gedaan vanwege je reputatie op Fok, dan hadden ze niet je zonnebril van je neus gejat, maar van je neus geslagen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
Persoonlijk denk ik dat hij gestolen is ivm mijn reputatie op Fok! maar dit is een raadsel.
Dat kon helemaal neit jong, want het was kenker druk :/ totally n00b natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Als het was gedaan vanwege je reputatie op Fok, dan hadden ze niet je zonnebril van je neus gejat, maar van je neus geslagen.
dus als het druk ken je niet iemand voor zijn bek slaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kon helemaal neit jong, want het was kenker druk :/ totally n00b natuurlijk
Nou gek, maar ga jij terwijl je amper je arm omhoog kunt doen iemand slaanquote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef sjeppert het volgende:
[..]
dus als het druk ken je niet iemand voor zijn bek slaan.
rare redenatie heb je toch
Is ze 12 ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Op de kommel whehe, daar was ik ff me vriendin afzetten want die werd om 1 uur opgehaald door haar vader
Waar stond jij dan ? toen ik op de kommel was ?
Hebje een foto hoe je eruit ziet, kan ik vanaaf ff checken of je ergens rondhuppelt
Je bent dus écht triest.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb je wel gezien bij Friture De Kommel...Ik riep je, maar je hoorde me niet.
Geniaal, ik kan nu sterven. Ik heb Maikuuul gezien!![]()
Ik was trouwens het grootste gedeelte van de avond in Keffee Oud Bruin op 't Vrijthof. Vanavond ben ik bij mijn ouders thuis, dus we kunnen helaas niet meeten.
Zulke bagger had ik toch zelfs van jou niet verwacht.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef Dirktator het volgende:
[TK] Zonnebril
Wat een mensch in alcoholische toestand niet allemaal kan aanrichten.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zulke bagger had ik toch zelfs van jou niet verwacht.
Ik zie een overeenkomst tussen dit topic en jouw topic in KLB.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:07 schreef Relneger18 het volgende:
jouw fungehalte op Fok! begint aanzienlijk te dalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |