mijn moeder heeft er een, maar ze gebruikt hem nooitquote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Lucille het volgende:
Mijn moeder heeft geen mobieltje, dus ja, ze bestaan.
Je geeft je moeder weg aan de eerste de beste breezerboy?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Lucille het volgende:
Mijn moeder heeft geen mobieltje, dus ja, ze bestaan.
Dan is het best wel donkerquote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
het licht niet aan de GSM's maar aan de meisjes die je uitkiest.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Snel, pak een zaklampquote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je gaat in een donker hoekje lichen?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Fuck, ik laat me vandaag maar weer even niet meer zien op fok
Eindelijk rustquote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Fuck, ik laat me vandaag maar weer even niet meer zien op fok
Het lijken wel paddestoelenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wauw licht![]()
lidl krantje, wedden
quote:
Wow, wat stoerquote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef JosvG het volgende:
Koop een telefoon met veel opslagruimte, ik heb nu meer dan 3000 smsjes in mijn inbox staan en ik kan er nog 173947,2 meer (uitgaande van dat elk bericht precies 160byte is).
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je gaat in een donker hoekje lichen?
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef JosvG het volgende:
Koop een telefoon met veel opslagruimte, ik heb nu meer dan 3000 smsjes in mijn inbox staan en ik kan er nog 173947,2 meer (uitgaande van dat elk bericht precies 160byte is).
Mijne zit vol na 200 smsjesquote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef JosvG het volgende:
Wa voor telefoon heb jij, dan ga ik die ook vragen voor me verjaardagquote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef JosvG het volgende:
Er is een verschil tussen er een welwillend niet bezitten en het geld niet beschikken om er een te kunnen kopen.quote:
Wowzers, is het (sociaal) verplicht om dat apparaat continu aan te laten staan of elke keer op te nemen? Ik zet gewoon de telefoon(s) uit als ik niet gestoord wens te worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef Taproot het volgende:
ik voel dat het weer raak zal zijn. En inderdaad: "bedankt om niks meer van je te laten horen"![]()
Ik stuur terug, na zo n tijdseverloop van 6 u nog niks terug ontvangen.![]()
lekker he? die herboren vrijheid!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:38 schreef Muchacha20 het volgende:
Ik heb er momenteel geen, hij is namelijk gejat!![]()
Kon niet eens mijn bankpas laten blokkeren toen ik bestolen werd, dus toen miste ik hem welquote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lekker he? die herboren vrijheid!
Maar vrouwen worden onzeker wanneer ze bellen of SMS'en, en je laat dan niets horen. Ze gaan dan gek doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef Taproot het volgende:
GSM, oftewel Global System Mobile, ook wel in populairdere termen "mobieltje" genaamd?
Gewoon, steeds krijg k ruzie door die tijd- en geldopslorpende rotdingen.
Nu was het ook weer raak. Mijn inbox was vol, wist ik veel da k al n paar uur geleden n berichtje had gekregen. Ik voel mijn gsm trillen in mn zak, de siddering zet zich door, mijn maag trekt samen, ik voel dat het weer raak zal zijn. En inderdaad: "bedankt om niks meer van je te laten horen"![]()
Ik stuur terug, na zo n tijdseverloop van 6 u nog niks terug ontvangen.![]()
Wat verwachten ze nu? Dat ik verder niks te doen heb en dus gans de dag met mijn neus tegen dat schermpje gedrukt ga zitten![]()
Ik ben echt bang om mn gsm-nr in de toekomst nog aan mijn vriendin te geven, want steeds krijg ik gezeik door die non-communicatie met gsm's.
Vrouwen die over geen gms's beschikken, gelieve jullie te melden, jullie zijn mijn persoonlijke heldinnen!![]()
Oh ik dacht altijd dat het "Geen Snoer Meer" betekendequote:Op maandag 27 februari 2006 15:18 schreef Rio het volgende:
GSM betekent geen Global System Mobile. Al zit je dicht bij de waarheid.
Verder trouwens redelijk kansloos topic, gepost door een lid van de MSN generatie.
Inderdaad, ik heb ook een pest hekel aan die dingen. Ben je aan het praten met iemand gaat dat ding af en dan is het van "Sorry hoor, even opnemen".quote:Op maandag 27 februari 2006 17:56 schreef King_of_Kool het volgende:
Idd irritant, ook irritant is een vriendin die de hele tijd sms'jes krijgt en smst en dat ze moeilijk doet als je vraagt met wie ze zo druk aan het sms'en is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |