En 1-1 de eindstand!  
![]()
 Penalty gemaakt door Lobos, talentvolle voetballer is dat.  
 De stand na 30 speelronde:
1  	Barcelona  	68
2 	R. Madrid 	57
3 	Osasuna 	55
4 	Valencia 	53
5 	Sevilla 	51
6 	Celta 	48
7 	Deportivo 	46
8 	Villarreal 	45
9 	Atlético 	43
10 	Zaragoza 	41
11 	Getafe 	40
12 	Athletic 	33
13 	Racing 	33
14 	Betis 	33
15 	Espanyol 	32
16 	Alavés 	31
17 	Mallorca 	31
18 	R. Sociedad 	28
19 	Cádiz 	27
20 	Málaga 	23
Volgende week de "kraker"  op het programma die eigenlijk dit seizoen geen kraker meer is omdat het nergens om gaat. Voor Real zal een goeie overwinning wel veel betekenen omdat ze weer een dramatisch seizoen hebben. Die van Barca zullen een verlies jammer vinden maar meer denk ik ook niet, de titel en eventuele CL zijn toch betere overwinningen. 
Cadiz houd nog goeie kansen om degradatie te ontlopen! Ze zullen wel eens een pot moeten winnen. Gelijke spelletjes wordt je nie blij van. 
Wie maakt de OP voor de kraker? Ik nie. 
![]()
Bijgevoegd:
Eindstanden van dit weekend.
 CAD - ATM 	1-1
 RMA - DEP 	4-0
 RAC - ZAR 	0-0
 ESP - ALA 	0-0
 CEL - MAL 	2-0
 GET - RSO 	2-1
 SEV - VAL 	1-0
 VIL - BET 	1-2
 MGA - BAR 	0-0
 ATH - OSA 	1-0
Sevilla wint een 2de belangrijke pot op rij. Donderdag tegen Atletico en nu tegen Valencia, Canizares stopte (nu met behulp van de lat) voor de 3de keer (volgens mij in 3 wedstrijden) in een korte tijd een penal! Daarna scoorde " el Conejo" Saviola met een superkopbal! Kleine jochie kwam laatste tijd niet veel aan spelen toe door het goeie spel van Kanoute en tactische wissels.
Villarreal en Atletico laten punten liggen in de strijd om de CL. Mallorca pakt voor het eerst in weken (nadat het heel veel punten begon te pakken met de nieuwe trainer Manzano) geen punt. En Betis, dat een dramatisch seizoen had begint nu het einde nadert en ze uit de UEFA Cup gekickt zijn punten te pakken. Van de laatste 3 wedstrijden 7 punten. Ook Athletic dat ver onder z'n maat presteert pakt nu de punten die nodig zijn om niet te degraderen. Laatste 4 wedstrijden 3 keer winst en 1 keer gelijk. Jammer dat Cadiz dus geen punten pakt. Ik denk dat tot voor de laatste 2 wedstrijden de volgende clubs kunnen degraderen: Malaga, Cadiz, Racing, Espanol, Alaves en Mallorca kunnen degraderen. 
Erg spannend dus. Hoop echt dat Cadiz het haalt maar gezien het spel toen ik er was tegen Alaves heb ik m'n twijfels. Er is iig rust bij de club en de spelers die van te voren al wisten dat het knokken zou worden.  
 [ Bericht 39% gewijzigd door jojomen4 op 26-03-2006 23:52:23 ]

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano