Albert heijn heeft een heule echte versafdeling.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef James-Hetfield het volgende:
Beter uit je doppen kijken volgende keer.
Of naar een echte groentenman gaan.
Ik merk het aan je OP.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Albert heijn heeft een heule echte versafdeling.
dont shoot the messengerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ik merk het aan je OP.
Erg vers
ik gokte op had.quote:
Halt, hand, hans, hang, hals, WAT!quote:
liefe yvonne,quote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Halt, hand, hans, hang, hals, WAT!
Ow, nu snap ik hemquote:
Het is HETfieldquote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelf nadenken is ook moeilijk he...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
liefe yvonne,
het juiste woord was half.
zou jij in je eeuwige goedheid dit kunnen en willen veranderen?![]()
Ja, dat kan je nu wel vergeten hé?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en maak je me nu ook nog ff GAM modje?![]()
Nou niet meteen overdrijvenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en maak je me nu ook nog ff GAM modje?![]()
nou ja, ik kon het proberen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat kan je nu wel vergeten hé?
timing, alles valt of staat met timing. geldt ook voor mandarijnen.quote:
ow in dat geval...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Zelf nadenken is ook moeilijk he...![]()
We willen graag de illusie hoog houden dat een benoeming eerlijk gaat en we iemand kiezen op grond van kwaliteiten.quote:
hmja, ik heb helaas geen toegang meer achter die schermen. ik mail wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
We willen graag de illusie hoog houden dat een benoeming eerlijk gaat en we iemand kiezen op grond van kwaliteiten.Dus de verzoeken om even iets 'te regelen' graag achter de schermen houden.
Helaas, dit was echt weer een typisch voorbeeld van verkeerde tijd, verkeerde datum, verkeerde plaatsquote:
Inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Paltos het volgende:
Nu verandert iemand het gewoon terug.![]()
Buzzer denk ik..![]()
wat yvonne jammer genoeg niet wist is dat ik een kilt aanzou doen bij mijn benoeming en het bewijs in US zou zetten.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, dit was echt weer een typisch voorbeeld van verkeerde tijd, verkeerde datum, verkeerde plaats
Volgend jaar opnieuw
Je hebt nog wel het rekening nummer?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hmja, ik heb helaas geen toegang meer achter die schermen. ik mail wel.![]()
Toch wel met kuisheidsgordel eronder?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat yvonne jammer genoeg niet wist is dat ik een kilt aanzou doen bij mijn benoeming en het bewijs in US zou zetten.
ja jaquote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt nog wel het rekening nummer?
neen, ze ziet het liever zonder.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch wel met kuisheidsgordel eronder?![]()
echter wel zonder plastic.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, met zo'n mini bifi
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef yvonne het volgende:
Lucille!! Blijf met je tengels van de TT af
Het was buzzer.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij was ik het deze keer niet, ik heb de goede titel in de AT gezien, dus nadat ik gepost had.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef yvonne het volgende:
Jullie lezen de rest van het topic nooit, hé!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij was ik het deze keer niet, ik heb de goede titel in de AT gezien, dus nadat ik gepost had.
Wat dinges zegt:quote:Op maandag 27 februari 2006 14:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jullie lezen de rest van het topic nooit, hé!![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
welke rest?
quote:
En dat bevestigt buzzer hier:quote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Paltos het volgende:
Nu verandert iemand het gewoon terug.![]()
Buzzer denk ik..![]()
Dus het is wel duidelijk dat jij het niet was deze keer!quote:
mompelt iets over modjes en admins die af en toe ook recht hebben op een lolletjequote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef electricity het volgende:
mompelt iets over admins die lopen te huilen over het verbaggeren van KLB, maar er zelf hard aan meedoen
dus als ik nu een kloon genaamd KASTANje_nOot_VAnmij aanmaak, en ga baggeren in KLB dan is dat ook 'een lolletje'?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
mompelt iets over modjes en admins die af en toe ook recht hebben op een lolletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |