Albert heijn heeft een heule echte versafdeling.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef James-Hetfield het volgende:
Beter uit je doppen kijken volgende keer.
Of naar een echte groentenman gaan.
Ik merk het aan je OP.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Albert heijn heeft een heule echte versafdeling.
dont shoot the messengerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ik merk het aan je OP.
Erg vers
ik gokte op had.quote:
Halt, hand, hans, hang, hals, WAT!quote:
liefe yvonne,quote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Halt, hand, hans, hang, hals, WAT!
Ow, nu snap ik hemquote:
Het is HETfieldquote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelf nadenken is ook moeilijk he...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
liefe yvonne,
het juiste woord was half.
zou jij in je eeuwige goedheid dit kunnen en willen veranderen?![]()
Ja, dat kan je nu wel vergeten hé?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en maak je me nu ook nog ff GAM modje?![]()
Nou niet meteen overdrijvenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en maak je me nu ook nog ff GAM modje?![]()
nou ja, ik kon het proberen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat kan je nu wel vergeten hé?
timing, alles valt of staat met timing. geldt ook voor mandarijnen.quote:
ow in dat geval...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Zelf nadenken is ook moeilijk he...![]()
We willen graag de illusie hoog houden dat een benoeming eerlijk gaat en we iemand kiezen op grond van kwaliteiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |