En dan ook de resultaten hier posten...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
volgens mij is het "not done" maar probeer het eens zal ik zeggen
liefst met een filmpje, foto mag ookquote:Op maandag 27 februari 2006 13:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan ook de resultaten hier posten...![]()
Je zal inderdaad maar zo'n geile opa tegenkomenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef -Wonderchild- het volgende:
genant dat hele carnaval, beetje 30+ ers die meiden lastig gaan vallen... pffff...
Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan de Marokkaanse jeugd, die doen dat tenminste het hele jaar door!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef -Wonderchild- het volgende:
genant dat hele carnaval, beetje 30+ ers die meiden lastig gaan vallen... pffff...
We hebben een kenner indehouse!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:09 schreef Lucille het volgende:
Gewoon je handen van de schouders af halen en richting heupen gaan. En dan kijken of je een stap verder kan gaan.
Joh, het is carnaval, alles mag. Straks moet je 40 dagen vasten en jezelf de vleselijke lusten ontzeggen, dus geniet ervan nu het nog kan.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Herald het volgende:
Het leuke van een polonaise is dat je net achter dat ene leuke meisje met die konijne oortjes en roze netpanty aan kan sluiten. Maar is het dan done óf not done als je slechts eventjes doch doelbewust je handen van haar schouders laat glijden naar de ietwat meer vlezige regionen van het vrouwlijk lichaam?
Carnaval met K3 zekerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga naar de kindermiddag, daar kun je het zo doen. Die kids begrijpen de bedoeling ervan toch nog niet.
...als je d'r tijdens de polonaise in d'r tieten kan knijpen...ben je meer bezig met bumperkleven...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef Herald het volgende:
Ja eh, ik ga niet iemand vol in d'r tieten knijpen eh. Ik had het over haar taille en billen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:25 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als je d'r tijdens de polonaise in d'r tieten kan knijpen...ben je meer bezig met bumperkleven...![]()
Maar kijk wel uit dat ze de titkill niet bij je doet,quote:Op maandag 27 februari 2006 14:25 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als je d'r tijdens de polonaise in d'r tieten kan knijpen...ben je meer bezig met bumperkleven...![]()
...op zich kan dat een plezierige manier zijn om 't leven te laten...zolang ze maar niet zo hard drukt, dat je kraakbeenneuspuntje pijnlijk hard tegen haar borstbeen aankomt...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:30 schreef thefunny het volgende:
[..]
Maar kijk wel uit dat ze de titkill niet bij je doet,
dan pakt ze je hoofd beet met twee handen en dan duwt ze je smoel precies tussen haar hallelujastreep tot je stikt.
Ga bomen planten ofzo...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef RvdLinden het volgende:
stakkers! carnaval is gewoon feest vieren, en niet allemaal kloten met vrouwen enzo :S
Als een dame heel vrij is bij mij, hoeft t van mij al niet meer, dat betekent dat ze bij elke jongen zo vrij zal zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:09 schreef Ripley het volgende:
Foei Herald!
Je mag nooit ongevraagd vrouwen bepotelen![]()
Maar ik heb begrepen dat in bepaald egebieden de dames wel wat vrijer zijn tijdens carnaval, dus je kunt het altijd even vragen natuurlijk
zegt iemand die ik niet eens gevraagd mag bepotelenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:09 schreef Ripley het volgende:
Foei Herald!
Je mag nooit ongevraagd vrouwen bepotelen![]()
Of andere dingenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:12 schreef Lucille het volgende:
Herald, wat je ook kan doen is tijdens de polonaise vragen of ze zin heeft om brommers te kiek'n. De reactie daarop is meestal wel een goede indicatie of je haar dan ook kan bepotelen.
Ze zijn niet gediend van jou, dat is je ervaring. Of ze er in het algemeen, of in het bijzonder met Herald niet van gediend zijn is iets anders.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:18 schreef JosvG het volgende:
Dat is echt not-done, geloof me maar vrouwen zijn daar niet van gedient.
*ervaring heeft
Net ook tijdens de optocht hier stond een kerel van een jaartje of 45 de hele tijd naar die jonge dame's te kijken met korte rokjes enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef -Wonderchild- het volgende:
Iddquote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook maar niet van die korte rokjes en laag uitgesneden, dunne truitjes aandoen enzo
Het hoeft niet altijd met een klap te eindigen, sommigen vinden het gewoon niet leuk en zeggen er weinig van. Je merkt het alleen pas als ze de rest van de avond niet meer tegen je pratenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is jouw ervaring. Je moet het natuurlijk wel met een beetje finesse doen hè. En anders in elk geval de klap ontwijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |