OMGquote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Gunner het volgende:
Nog erger meegemaakt; frikandel speciaal bestellen en als volgt geleverd krijgen
Bakje met mayo ketchup en uien op de bodem en daar bovenop de friko geplempt![]()
stijlloosquote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Gunner het volgende:
Nog erger meegemaakt; frikandel speciaal bestellen en als volgt geleverd krijgen
Bakje met mayo ketchup en uien op de bodem en daar bovenop de friko geplempt![]()
Och zeikerd, wat is er mis mee om op een station wat te eten als je een half uur moet wachten?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef James-Hetfield het volgende:
Je bent gewoon een pauper als je op een station gaat eten.
Eten in zwerver stijl.
Heb ik ook een keer megemaakt. Eén grote bende.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Gunner het volgende:
Dan eet je niet tactisch genoeg!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:42 schreef Razor21 het volgende:
Nu heb je steeds het gelul dat die saus eerder op is dan die patat..
Waar je 70 cent voor dokt en wat nog eens fucking klein is, ja, da's een stuk beter!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
bij de mac krijg je saus in een apart bakje![]()
dan loop je ff 5 minuten verder de stad in en je hebt meer keus en beter voedselquote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Och zeikerd, wat is er mis mee om op een station wat te eten als je een half uur moet wachten?
Wel maar wil wel vermijden dat mijn handen onder het saus gaan zitten.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan eet je niet tactisch genoeg!![]()
zeiken over een beetje saus.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Och zeikerd, wat is er mis mee om op een station wat te eten als je een half uur moet wachten?
Je krijgt niet voor niks zo'n kleine drietand erbij!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wel maar wil wel vermijden dat mijn handen onder het saus gaan zitten.
Ik vind die patat daar lekker!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef James-Hetfield het volgende:
Je bent gewoon een pauper als je op een station gaat eten.
Eten in zwerver stijl.
quote:
En hem nog durven te verbeteren ookquote:Op maandag 27 februari 2006 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die bakjes sijn omin handig swa, 1/3 mayo en 2/3 patat.
Ey kill, dat was maar een fa2 mang, saaang.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
[..]
En hem nog durven te verbeteren ook![]()
Nee, als je gewoon ergens voor betaald dan moet je daar wel iets fatsoenlijks voor terugkrijgen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
zeiken over een beetje saus.
Wees blij dat je nog kan vreten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |