Die dekte in 1x? Heb je daar veel verschillende kleuren van, want daar ben ik óók nog niet uit...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:05 schreef massy het volgende:
Wij hebben gewone rollers gebruikt en Flexa verf.
En dat is dan mede afhankelijk van je kwast / roller, als ik me niet vergis?quote:Ging prima, je moet alleen niet de verf er te dik opsmeren anders wordt het niet mooi (maar da's altijd eigenlijk al) en is de structuur weg (verf je de korrels dicht, ofzoiets ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar je snapt me wel hoop ik.)
Nicotine kan zelfs door je verf heenbloeden...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:32 schreef krakkemieke het volgende:
Je plafond en muur moet je eerst afnemen met ammonia in water. Verf hecht nl niet goed op nicotine...![]()
Dát zouden ze is op die pakjes moeten zetten!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nicotine kan zelfs door je verf heenbloeden...
Ja die dekte in 1x. Hier heb je een overzicht van de kleuren.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef PEt0rtje het volgende:
Die dekte in 1x? Heb je daar veel verschillende kleuren van, want daar ben ik óók nog niet uit...
Moet je zo'n muur ook nog voorbehandelen? Want er is me verteld dat ik bijvoorbeeld mijn plafond eerst met ammonia(k) moest insmeren?
Je moet de verf echt heel goed verdelen over de muur en niet te dik opbrengen anders krijg je echt op sommige plekken dat je de structuur dicht verfd (is mij dus gebeurd op het 1e muurtje dat ik verfde, staat nu een kast voor).quote:En dat is dan mede afhankelijk van je kwast / roller, als ik me niet vergis?
Vandaar dat je eerst een speciale laag moet aanbrengen om die vlekken te isoleren.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nicotine kan zelfs door je verf heenbloeden...
Verdunde grondverf doet dat prima.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Vandaar dat je eerst een speciale laag moet aanbrengen om die vlekken te isoleren.
Deze heb ik gebruikt en dit dekte in 1 keer. Kost wel iets meer. 130 euro voor 10 liter, maar dan ben je wel snel klaar. Sigma kan hem in elke kleur mengen die je wiltquote:Sigma Renova Isotop Matt
Voor het isoleren van middelzware tot zware doorslaggevoelige verontreinigingen, grond u eerst met Sigma Renova Isotop Primer. Dan werkt u af met een laag Sigma Renova Isotop Matt. Deze muurverf is namelijk bijzonder geschikt als eindlaag. Ook is het product een uitstekende basis voor voor Sigmulto. Sigma Renova Isotop Matt is leverbaar in wit en vrijwel alle kleuren van de Sigma kleurencollectie.
Dat is schimmel, daar moet je serieus wat aan doen, die geven sporen af waar je flink ziek van kan worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef PEt0rtje het volgende:
Oh, dat sigma zou dan wellicht wat zijn voor de badkamer, daar zie je flinke (zwartkleurige)vochtplekken op het plafond. Denk dat ¤130,- per blik voor heel m'n appartementje een beetje m'n bugdet overstijgt. Maar voor m'n badkamer klinkt het goed.
Tnx allen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |