4de worden van de 6 verhalen that is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voor een verhaal dat ik heb geschreven in 20 minuten (dacht ik) vind ik 4e worden niet slecht
Jong Geleerd.
Verdulleme, altijd heb ik er wel van die kleine foutjes in zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:54 schreef Biancavia het volgende:
Even over de verhalen.
'De rand', sterk voor zo'n kort verhaal. Duidelijk spijt van een beslissing die je niet meer ongedaan kan maken. Alleen jammer van 'Er is geen ligt aan het eind van die tunnel'.
Zeker niet; ik hou gewoon van realiveren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doet niets af aan haar prestatie, Pauline!
(. )
Aangezien de wedstrijd een beetje dood lijkt te bloeden, herhaal ik de vraag maar evenquote:Op maandag 20 maart 2006 08:58 schreef DaMart het volgende:
Wanneer komen de officiële uitslag en een onderwerpenstemtopic?
Goed planquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa en ik heb gisteren een TTK-modjes-msn-vergadering gehouden
Daar is iig uit gekomen dat we om vrijwillers voor de wedstrijd gaan vragen, en het maand-principe los gaan laten..
Vanmiddag/avond zal ik het uitgebreider uitleggen, en dan komt ook de officiële uitslag, plus de nieuw poll
Dat is misschien wel een goed plan, dat loslaten van het maand-principe!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa en ik heb gisteren een TTK-modjes-msn-vergadering gehouden
Daar is iig uit gekomen dat we om vrijwillers voor de wedstrijd gaan vragen, en het maand-principe los gaan laten..
Vanmiddag/avond zal ik het uitgebreider uitleggen, en dan komt ook de officiële uitslag, plus de nieuw poll
Toppie!quote:
Ja, eigenaardig dat wij hetzelfde onderwerp hebben. Met "tussen hemel en aarde" kan ik ook wel iets leuks verzinnen, denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef p-etr-a het volgende:
Hey Tha_Erik wat toevallig. Ik heb op "tussen hemel en aarde" gestemd.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb echt al sinds het begin van de wedstrijd dit onderwerp met mijn inzendingen mee gestuurd.
Nou, als je toch maar in 1 catogorie denkt te winnen, dan hoef je voor de volgende wedstrijd ook maar 1 nieuw onderwerp te bedenken. De andere onderwerpen die niet gewonnen hebben kan je gewoon weer gebruiken toch??quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef p-etr-a het volgende:
Ja had ik ook bij eentje gedaan. Brengt me ook op een puntje waar ik al een tijd mee loop: waarom niet met elke inzending hetzelfde onderwerp meesturen? Je wint waarschijnlijk toch niet in alle categorieën, en zo wel dan is er een soort "backup-lijstje" wat je meestuurt. Lijkt mij geen gek idee, als de mods het ook goed vinden doe ik het volgende keer zo.
Daar heb ik ook een tijdje mee rondgelopen, want soms denk je een leuk onderwerp te hebben, maar dan is het een kans van één op drie dat die inzending wint met dat onderwerp (van jou kant) en een kans van één op weetikhethoeveel dat die het ook echt haalt tot de poll en dan weer een kans van één op ligteraanhoeveel dat dat onderwerp dan ook nog gekozen wordt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef p-etr-a het volgende:
Ja had ik ook bij eentje gedaan. Brengt me ook op een puntje waar ik al een tijd mee loop: waarom niet met elke inzending hetzelfde onderwerp meesturen? Je wint waarschijnlijk toch niet in alle categorieën, en zo wel dan is er een soort "backup-lijstje" wat je meestuurt. Lijkt mij geen gek idee, als de mods het ook goed vinden doe ik het volgende keer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |