Ach arme...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Biancavia het volgende:
Mijn verhaal had weinig optelwerk nodig deze keer.
Mijn gedicht, dat ik zelf het beste gedicht vond dat ik tot nu toe heb geschreven ook... en of het nu was omdat de concurrentie zoveel beter was (uiteraard vind ik van nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Biancavia het volgende:
Mijn verhaal had weinig optelwerk nodig deze keer.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag er niet meer gestemd worden?
Of geef je nu gewoon weg welk verhaal van jou is, Tha_Erik?
Zegt dit genoeg?quote:
Wat mij betreft Bianca, aangezien mijn verhaal ookal heeft gewonnen. (Of natuurlijk alletwee en een extra keuzemogelijkheid bij het onderwerp-stemmen).quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:22 schreef p-etr-a het volgende:
Dus wie heeft nu 55 gewonnen, Biancavia of Tha_Erik?
Is goed hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:40 schreef p-etr-a het volgende:
Laatste lijkt mij inderdaad een prima idee, vijf keuzemogelijkheden in de poll kan ik wel aan.
De reden dat ik hier niet op heb gestemd is dat ik in het eerste stukje vind dat je overbodige woorden gebruikt, namelijk "een" (gesloten kist) en "met" (hoofd vol met mist). Daarnaast vind ik het "nu toe, nacht en dag" gek overkomen: is dit gedaan om te rijmen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef DaMart het volgende:
De volgende meesterwerken waren van mijn hand:
Poëzie: Het laatste afscheid
Bedankt voor de feedback!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
De reden dat ik hier niet op heb gestemd is dat ik in het eerste stukje vind dat je overbodige woorden gebruikt, namelijk "een" (gesloten kist) en "met" (hoofd vol met mist). Daarnaast vind ik het "nu toe, nacht en dag" gek overkomen: is dit gedaan om te rijmen?
Ook heb je 2 keer "hoop vervlogen" opgenomen, jammer.
In het laatste stukje gebruik je in de eerste regel weer een "een" die ik niet lekker vind. Ik denk dat het komt omdat het niet consequent is, als ik dit hardop lees dan voelt het gewoon niet zoals het hoort.
Tot zover mijn feedback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |