Ik hoop het ook, maar het is niet zo dat de wereld vergaat als je het niet haaltquote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik hoop dat ik er nog aan toe kom. Er kwam iets onverwachts tussen![]()
Of Augustina weer!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Is AR er trouwens niet meer ofzo? Kan die niet inpringen?
Van mijne ook niet. Ik denk niet dat ik in de prijzen ga vallenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef DaMart het volgende:
Ik enk trouwens dat het winnende verhaal dit keer niet van mijn hand komt
Gaat het morgen wel lukken?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik hoop dat ik er nog aan toe kom. Er kwam iets onverwachts tussen![]()
Nou! Niet als het aan mij ligt, jongetje! Dan ben jij nog lang niet jarig! Ha!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:40 schreef Ancient het volgende:
Ik ga in de prijzen vallen, ik weet het zeker!![]()
Maar ik heb niet eens een verhaal ingezonden, dus denk ik niet dat ik die categorie winquote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ook niet hoor. Is me nog nooit gelukt en ik ben nu nog minder onder de indruk van mijn inzendingen.
En toch denk je niet dat je gaat winnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:04 schreef DaMart het volgende:
Het gedicht dat ik heb ingezonden vind ik zelf overigens het beste gedicht dat ik tot nu toe heb geschreven.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb niet eens een verhaal ingezonden,
In de verhalencategorie niet... over de gedichtencategorie heb ik niet gesproken. Ik denk dat ik daarin zeker mogelijkheden heb, al zitten er hier naar mijn mening ook veel betere poëten dan ik ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En toch denk je niet dat je gaat winnen?
Een overvloed aan inspiratie, in combinatie met een groot gebrek aan tijd om die inspiratie om te zetten in een verhaal dat goed genoeg is om in te zenden. Of uberhaupt in een verhaal dat af kwam... ik ben meerdere malen begonnen, bedacht iets nieuws wat ik een nog beter idee vond, en begon weer opnieuw... uiteindelijk had ik niet voldoende tijd om ook maar één idee af te schrijven.quote:
Zonde.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef DaMart het volgende:
Een overvloed aan inspiratie, in combinatie met een groot gebrek aan tijd om die inspiratie om te zetten in een verhaal dat goed genoeg is om in te zenden. Of uberhaupt in een verhaal dat af kwam... ik ben meerdere malen begonnen, bedacht iets nieuws wat ik een nog beter idee vond, en begon weer opnieuw... uiteindelijk had ik niet voldoende tijd om ook maar één idee af te schrijven.
Dat wel ja. Maar ja, ik had natuurlijk ook iets andere deadlines... ik moet voorlopig vanaf mijn werk mailen, en kan dat dus niet in het weekeinde doen.quote:
En...?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Pauline het volgende:
Test.. Ik kan op de een of andere manier geen inhoud zien van dit topic. Merkwaardig. Kijken of het wel lukt na een reply.
Ja, dat heb ik heel af en toe ook wel eens bij een topic. Heel vreemd!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Pauline het volgende:
Test.. Ik kan op de een of andere manier geen inhoud zien van dit topic. Merkwaardig. Kijken of het wel lukt na een reply.
Bij mij werkt alles prima,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Pauline het volgende:
Je wist een glimlach op mijn gezicht te toverenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Bij mij werkt alles prima,
maar ook ik kan geen inhoud ontdekken.
Grapje, lieve kijkbuiskinderen...Grapje.
En nu al helemaal bijna.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef p-etr-a het volgende:
Niet om te zeuren hoor, maar het moet er toch wel binnenkort op komen... Het is al bijna maart!
Om met de grote joodse literator COMPOTE te spreken: inhoud, schminhoud. Het gaat om de vorm. De rest is waardeloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij werkt alles prima,
maar ook ik kan geen inhoud ontdekken.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef Isabeau het volgende:
HoiNog even geduld.
Vandaag plaats ik het, tenzij AR er nu mee bezig is natuurlijk.
Ik moet vandaag m'nquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef Isabeau het volgende:
HoiNog even geduld.
Vandaag plaats ik het, tenzij AR er nu mee bezig is natuurlijk.
En wat is dit danquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik moet vandaag m'nnaar het vliegveld brengen
![]()
![]()
Vanaf morgen ben ik weer aan het fokken...
Maar als dit nog veel langer duurt, dan komen we volgende maand ook weer in de problemen qua tijd, en daarna weer en weer...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nounounounounou...Niet zo ongeduldig allemaal.
Nog aanraders?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Luister liever naar een stukje Jazz...
Sonny Rollins! Saxophone Colossus!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog aanraders?
Ella Fitzgerald zingt nu vanuit de boxen, maar ik weet niet hoelang zij het nog volhoudt.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als dit nog veel langer duurt, dan komen we volgende maand ook weer in de problemen qua tijd, en daarna weer en weer...
Ik probeer het positief in te blijven zien, maar het duurt wel lang vind ik.
Is best goed aan te horen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Sonny Rollins! Saxophone Colossus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |