De helft van wat ik zeg is niet zo serieus als het blijkbaar overkomt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij maakt nooit grapjes, je huilliet altijd. Logisch dat iedereen jou serieus neemt. Maar ik ben blij dat we dat dus niet meer hoeven te doen..
Die PI impliceert dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De helft van wat ik zeg is niet zo serieus als het blijkbaar overkomt.
Oh, en ik moet mezelf aanleren om PI's te gebruiken, dat vergemakkelijkt het allemaal een beetje, denk ik.
Die moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die PI impliceert dat je een grapje maakt..
Dat zijn veel te moeilijke woorden voor mij op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die PI impliceert dat je een grapje maakt..
Heb je de tijd tot sint juttemis?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil eigenlijk net zo lang survivallen tot ik bovenaan sta.
Piet Paulusma zei dat er een halve meter sneeuw ging vallen, dus ik heb nog hoopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben net in de hel geweest. Nog geen vorst..
Scherpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben net in de hel geweest. Nog geen vorst..
dit zullen wie niet leuk vinden? ik vond het een beetje en anti-climax idd, en als ik ergens een hekel maar ach, het is maar een spel, wer hangen geen mensenlevens vanaf ofzo...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef superhero87 het volgende:
Ik verzeker je: Dit zullen ze niet echt leuk vinden![]()
![]()
Kggg, I'm dyingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dit zullen wie niet leuk vinden? ik vond het een beetje en anti-climax idd, en als ik ergens een hekel maar ach, het is maar een spel, wer hangen geen mensenlevens vanaf ofzo...![]()
so I was wrongquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kggg, I'm dying
Kom maar op met die juichberichten
quote:
ja, een vote-round om de nummer 1 te bepalen (just kidding of course).quote:
Shoout-out!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
2 Winnaars![]()
Kunnen we niet nog stemmen, de eerste die de eerste 10 stemmen heeft, heeft gewonnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |