dat ja...maar dan wel alleen bij hele goeie films...hetzelfde geldt voor cd's overigensquote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik koop mijn (film)dvd's sowieso origineel. ik wil gewoon een doosje, hoesje, boekje enzo erbij hebben en niet alleen een dvd.
Idem.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik koop mijn (film)dvd's sowieso origineel. ik wil gewoon een doosje, hoesje, boekje enzo erbij hebben en niet alleen een dvd.
same herequote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Idem.
Films die het waard zijn maakt me de prijs niet van uit.
Voor de overige films wacht ik wel tot ze dusdanig in prijs zijn verlaagd dat het de moeite waard wordt.
precies, bij goeie maakt het mijn ook niet uit, anders films koop ik meestal bij de FRS. 3 voor 33 euro ofzo. wel een leuke aktiequote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Idem.
Voor de overige films wacht ik wel tot ze dusdanig in prijs zijn verlaagd dat het de moeite waard wordt.
precies, en de hoes en inlay wil ik er gewoon bijhebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Idem.
3 voor 15quote:Op maandag 27 februari 2006 12:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
precies, bij goeie maakt het mijn ook niet uit, anders films koop ik meestal bij de FRS. 3 voor 33 euro ofzo. wel een leuke aktie
En dan koop je ze wel origineel? Apartquote:Op maandag 27 februari 2006 13:12 schreef dolle_hond het volgende:
al die doosjes nemen zoveel plek in.
gewoon de dvds op spindels en de boekjes/inlays/covers in 1 doos.
enkele doosjes bewaren voor transport of uitleen of zo.
de rest flikker ik weg
wat een gezoek met spindels.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:12 schreef dolle_hond het volgende:
al die doosjes nemen zoveel plek in.
gewoon de dvds op spindels en de boekjes/inlays/covers in 1 doos.
enkele doosjes bewaren voor transport of uitleen of zo.
de rest flikker ik weg
feit is dat mensen klagen over de prijzen. natuurlijk wordt er wat betreft cover en doosje een minimale besparing gegeven, alleen de kosten van transport zullen ook dalen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef devv05 het volgende:
Je zegt het zelf al, de kosten van het hoesje + doosje zijn vrijwel gelijk aan nul (misschien 10 eurocent in totaal) dus je hele veronderstelling slaat nergens op. Dan kunnen ze de prijzen met hoesje + doosje ook wel halveren, desnoods met 10 cent er bovenop
jahquote:Op maandag 27 februari 2006 13:17 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En dan koop je ze wel origineel? Apart
Kun je ze net zo goed digitaal gaan distributeren, nog goedkoperquote:Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
feit is dat mensen klagen over de prijzen. natuurlijk wordt er wat betreft cover en doosje een minimale besparing gegeven, alleen de kosten van transport zullen ook dalen.
Als het om kosten van transport gaat weet ik nog wel een kostenbesparende manier. O wacht, die gebruik ik alquote:Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
feit is dat mensen klagen over de prijzen. natuurlijk wordt er wat betreft cover en doosje een minimale besparing gegeven, alleen de kosten van transport zullen ook dalen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:25 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als het om kosten van transport gaat weet ik nog wel een kostenbesparende manier. O wacht, die gebruik ik al![]()
Heb je nog een cd speler dan? Rippen naar MP3 en dan de kast in, in die volgorde graagquote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jah
ik heb nou zo rond de 500 dvd's
bij de filmdvd's doe ik dat idd, bij muziekdvd's niet, omdat ik die vaker kort opzet(1, 2 nummers bv.).
en speciale doosjes en zo gooi ik natuurlijk niet weg, net als bij boxsets.
als je een film hebt gezien en je legt m daarna op zo'n spindel, dan schuurt en krast hij niet.
wel een lijstje bijhouden welke dvd op welke spindel zit (alsof dat veel werk is).
met cd's doe ik dat nooit, want die zet ik ook vaker bij herhaling op.
films zie ik toch meer als statisch geheel.
ja idd, daarom denk ik ook niet dat men het downloaden wat dat betreft volledig uit kan bannen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kun je ze net zo goed digitaal gaan distributeren, nog goedkoperMaar dan wordt het verschil met een illegale versie wel weer erg klein.
Er is geen legale manier om films te downloaden, dus zolang mijn provider adverteert met 'supersnel films downloaden', moet ik dat kennelijk illegaal doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
mits op een legale manier is daar natuurlijk niets mis mee.
Ja nou ik ga ook 1x per week naar de sneak preview. De goede films daar noteer ik en koop ik tzt. Ik heb alle sneaks sinds 2001 zo ongeveer wel bij elkaar gekochtquote:Op maandag 27 februari 2006 12:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here
ik koop eigenlijk alleen de echt goeie dvd's,. de rest kijk ik wel bij anderen, altijd wel een vriend die hem wel heeft
Die is er wel, alleen je moet er voor betalenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Er is geen legale manier om films te downloaden, dus zolang mijn provider adverteert met 'supersnel films downloaden', moet ik dat kennelijk illegaal doen.
Vertel mij dan maar waar ik tegen betaling A-titels kan downloadenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen je moet er voor betalen
er was geloof ik een site van planet.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar waar ik tegen betaling A-titels kan downloaden![]()
Hier ook, ik wacht altijd op de 3 voor ¤10 aanbiedingquote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Krijg je zeker een gare divx versie ofzo... Ik geloof er niks van dat je ergens nieuwe full-dvds kunt downloaden.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
er was geloof ik een site van planet.
Daar had je het niet over.... je zei dat er geen site was waar je legaal films kan downloaden....quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar waar ik tegen betaling A-titels kan downloaden![]()
nou ja zeg, zo slecht is divx nu ook weer niet hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Krijg je zeker een gare divx versie ofzo... Ik geloof er niks van dat je ergens nieuwe full-dvds kunt downloaden.
Als je divx op een goede (zoals een grote plasma of andere HD) tv kijkt zie je echt wel verschil, en bij andere tv's in mindere mate ook wel. Bovendien heeft divx nog veel meer nadelen ten opzichte van dvd, daar zou ik echt never nooit voor betalen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou ja zeg, zo slecht is divx nu ook weer niet hoor.![]()
volgens mij waren er tegen betaling gewoon dvd versies van films te krijgen.
Ok, die zijn er wel inderdaad. Mijn nederige excuses. Alleen jammer dat die sites alleen maar kutfilms aanbieden, waar je niet eens naar wilt kijken al was het gratis. Movie-stream van Planet bijvoorbeeld, wat een baggerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar had je het niet over.... je zei dat er geen site was waar je legaal films kan downloaden....
En die zijn er wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |