Nouja, dat is normaal zo gek niet hoor. Bovendien sleep je de ouders (mede) voor de rechter. Dat zou jij ook doen als een kind iets van jou kapot maakt. Alleen in bovenstaand verhaal komt het wel redelijk onrechtvaardig over ja, omdat het meisje gratis werkte.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:21 schreef postmortum het volgende:
Hoe triest moet je zijn om als iemand van 23 iemand van 14 voor de (rijdende) rechter te slepen
Het zijn ook vaak oude mensen die geen baan meer hebben idd.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef Palomar het volgende:
Ik heb deze aflevering ook niet gezien, maar het zijn vaak erg trieste mensen die aan dat programma meedoen. Bijv. zo'n oude bok die zat te zeiken over een struikje wat een paar centimeter te dicht bij de erfafscheiding staat. Vraagt die rechter wat nou eigenlijk zijn overlast is, antwoordt ie dat ie gewoon zn recht wil hebben
Das ook nog maar net op tijd verbeterdquote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef Martijn85 het volgende:
Dat paard sloeg toch op hol
Hoe komen ze er dan bij dat zij het gesloopt heeft
Ik schaamde me al diepquote:Op maandag 27 februari 2006 11:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das ook nog maar net op tijd verbeterd
ze mocht niet met het karretje rijden. zwaar belachelijk dat je een meisje van 14 zo gaat behandelen.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef Martijn85 het volgende:
Dat paard sloeg toch op hol
Hoe komen ze er dan bij dat zij het gesloopt heeft
Thuis neem ik aan. Is dat relevant?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:57 schreef longinus het volgende:
En waar waren de ouders van het kind?
Ja, zie mijn aanvulling.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Thuis neem ik aan. Is dat relevant?
14 jaar zeg, toen ging ik naar de kroeg man en alleen naar voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja, zie mijn aanvulling.
een 14 jarig meisje dit soort dingen te laten doen zonder toezicht is onverantwoordelijk.
Tenzij ze zelf graag die pony wilde verzorgen....quote:Op maandag 27 februari 2006 11:35 schreef Lucille het volgende:
Dus in feite werd dat 14 jarige meisje voor het karretje gespannen wat betreft de verzorging van die ponys?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |