M'n vader heeft thuis nog een Toshiba Satelite 4000CDT liggen, met PII 233 MHz, 160 MB geheugen en 4 GB harddisk. Mooi TFT schermp (ik denk 13 of 14", in ieder geval 800 x 600), geintegreerde (en werkende) CD speler en floppydrive. Er zit een losse pcmcia UTP/Coax netwerkkaart bij (10 Mbit).
![]()
Is nooit echt als portable/mobiele computer gebruik, meer als kleine bureau-computer. Ziet er daarom nog gewoon helemaal netjes uit en is helemaal compleet en werkend. Accu doet het nog zo'n 1/2 uur.Er zijn overigens nog steeds gewoon accu's te koop voor deze laptop, dus mocht dat een probleem zijn kan dat (met een extra investering) verholpen worden door de koper zelf.
Een review vind je
hierDeze laptop is geschikt om Linux op te draaien, zie
hier.
Ik heb het nog niet gehad over de verkoopprijs met m'n vader, maar ik denk gok dat de laptop toch wel 70 a 80 EURO op moet kunnen leveren, hopelijk nog meer. Dus laten we eens zeggen dat je kan bieden vanaf 50 EURO en dan zien we wel waar het schip strandt
![]()
PS: Eventueel in overleg kan het externe toetsenbord en muis en laptoptas ook mee, maar dat moet ik dan even vragen aan m'n vader. Ga er dus bij bieden nog maar even vanuit dat dat er niet bij zit ...