Rowwen Heze is top, maar het Carnaval mogen ze van mij helemaal houden, dat gemaakte vrolijke gedoe..quote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Anlock_Distronix het volgende:
Vanuit werk in Maastricht : jullie hebben Rowwen Hèze niet eens, wat een carnavalsuitzending zeg
just kidding
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef BrauN het volgende:
Pssst, Nolius... er zit een dubieus figuur in een clownspak in je studio.
Ik denk ik zeg het maar effe.![]()
Dat zeg ik.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Nolius ook uit Tilburg
Dè wies ik nie....
Zelfde reden waarom ze kerst ook mogen houden. Hypochrisie ten top.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef Summertime het volgende:
[..]
Rowwen Heze is top, maar het Carnaval mogen ze van mij helemaal houden, dat gemaakte vrolijke gedoe..
Ja?quote:
Eensch... Dan blijf ik tenminste nog wat in de stemmingquote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef BrauN het volgende:
Wanneer gaat Tha_T de eenmanspolonaise lopen?
En draai verdulle eens wat carnavalsmuziek... Queen + een josti in een clownspak is een matige combinatie.
Dat zeg ik!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Electric six is echt mega oud!![]()
Pricelessquote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef BrauN het volgende:
Wanneer gaat Tha_T de eenmanspolonaise lopen?
En draai verdulle eens wat carnavalsmuziek... Queen + een josti in een clownspak is een matige combinatie.
Afhankelijk van de hoeveelheid bier die je erin giet.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef BrauN het volgende:
hier ookquote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zeg ik!Ze zijn sowieso niet zo goed met feitjes
Hier hebben ze al vakantie gehad namelijk
Ach, ik heb niet eens vakantie dus het kan mij weinig schelen, maar jaquote:
ik welquote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet eens vakantie dus het kan mij weinig schelen, maar ja
Je bent niet de enigequote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik welmaar die is nu weer over dus... en ik ben weer toe aan vakantie
Hij is de enige die op een polonaise gekleed is daar toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef Nolius het volgende:
Waarop moet Tha_T de eenmanspolonaise lopen?
dat is balenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeJammer genoeg heb ik t nu al druk zat en heb ik over twee weken ook nog eens tentamens. Wordt pas eind maart voor ik het weer een beetje rustiger krijg
Nee joh: bellen met Maikuuul! Kijken of ie nog hendig sjiek carnaval aan het vieren isquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
Goed bezig Jongens!!
Het leven is goed in het brabantse land
Ik als Brabo zal een Limburger gaan steunenquote:
Ach niet zeurenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik als Brabo zal een Limburger gaan steunen
static, jij moet er +31 voorzettenquote:
Duurt nog maar 2 wekenquote:
WWWWquote:
Schön liedje Nikky...quote:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:
Hij is lekker wel he?quote:
We proberen te bellenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
blinky zegt dat bij cynix het internet kaput is
quote:
Ja, dat je een AMD wannabee bentquote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef Biogarde het volgende:
Ik luister nu pas![]()
Heb ik iets gemist![]()
quote:
Ik ben allang blij dat er een keer iets positiefs over HBB is gezegdquote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Toch een beetje jammer dat het altijd over dezelfde personen gaat.
Er zijn nog 139995 andere users.
Precies er valt veel meer over het forum te vertellen ipv de wekelijkse Maikuuul, Paultjuh weet ik veel wie update.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er een keer iets positiefs over HBB is gezegd
En nuquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Precies er valt veel meer over het forum te vertellen ipv de wekelijkse Maikuuul, Paultjuh weet ik veel wie update.![]()
Ik probeer echt iedere keer andere onderdelen te benoemen, en andere usersquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Precies er valt veel meer over het forum te vertellen ipv de wekelijkse Maikuuul, Paultjuh weet ik veel wie update.![]()
tnx voor het spammen...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik probeer echt iedere keer andere onderdelen te benoemen, en andere users
Maar ja, *wijst* hullie hè
Die kennen ze nieteens
Graag gedaan!quote:
Niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
Maar ja, *wijst* hullie hè
Die kennen ze nieteens
Ik ben heel vaak op lokatie in Tilburgquote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Tilburg is leuker Tha_T![]()
Enne Nolius, doe nou een uitzending op locatie in Tilburg... Dan kom ik alles over Gert Timmerman vertellen... Hoef je niet bij te lezen
Ow, dat valt nog best mee danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef Tha_T het volgende:
Overigens was ik half 1 thuis. Gemiddelde snelheid: 140 km/h
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |