Coolsingel, naast het stadhuis.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:37 schreef yvonne het volgende:
Nu heb ik honderden zoektermen erop af gestuurd, honderden vage sites, maar geen belastingdienst+kantoor+openingstijden+adres in Rotterdam te vinden!
Wie oh wie weet waar datt kreng staat
Verder kun je via www.belastingdienst.nl kiezen voor contact, en dan Rotterdam uitkiezen.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:37 schreef yvonne het volgende:
Nu heb ik honderden zoektermen erop af gestuurd, honderden vage sites, maar geen belastingdienst+kantoor+openingstijden+adres in Rotterdam te vinden!
Wie oh wie weet waar datt kreng staat
Dat weet ik niet.. Maar kun je niet gewoon bellen met 0800-0543?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:49 schreef yvonne het volgende:
Ik had de link "contact" niet aangeklikt
Dacht, dan krijg je zo'n suf mailformulier
Tralalalalala
En welke van de adressen moet je nou hebben om een sofinummer op te halen?
stelletje ambtenarenquote:Op maandag 27 februari 2006 08:40 schreef Burbo het volgende:
maandag 11.00 - 16.00 uur
dinsdag t/m vrijdag 08.30 - 16.00 uur
Omdat ze de openingstijden als werktijden hebben denk je?quote:
Omdat ik het van een van de kinderen nodig hebquote:Op maandag 27 februari 2006 08:51 schreef mcintosh het volgende:
burger service nummer
Waarom zou je dat moeten ophalen
Ik dank u heel hartelijk wel!quote:Op maandag 27 februari 2006 08:51 schreef Toeps het volgende:
Sofinummer kun je halen bij de balie van kantoor laan op zuid.
Het blijven ondingenquote:Op maandag 27 februari 2006 08:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik het van een van de kinderen nodig heb
Let op dat je een afspraak moet maken! Je kan dus beter eerst even bellen en een afspraak maken als er direct naar toe te rijden.quote:
Afspraak is volgens mij niet nodig hoor?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Let op dat je een afspraak moet maken! Je kan dus beter eerst even bellen en een afspraak maken als er direct naar toe te rijden.
Ow, en desbetreffend kind moet erbij zijn met paspoort enzo.
Ik heb een paar weken geleden een sofinummer aangevraagd, en afgehaald. Ben ook direct naar de BD gegaan maar kon alleen maar een afspraak maken en de volgende week terug komen. (Het staat zelfs op bordjes zodra je de BD op de Laan op Zuid binnenkomt)quote:Op maandag 27 februari 2006 09:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Afspraak is volgens mij niet nodig hoor?Kind met paspoort wel ja.
Vooralsnog heet het gewoon nog een sofinummer. Voor dat BurgerServiceNummer (BSN) is nog geen juridische basis (ofwel de wet is nog niet door het parlement aangenomen). Dat veel zorgverzekeraars het in licht van een nieuw ziektekostenstelsel het wel hadden over een BSN was een (schoonheids)foutje. Maar ja, benieuwd hoeveel Nederlanders dat opgevallen is.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:51 schreef mcintosh het volgende:
burger service nummer
Waarom zou je dat moeten ophalen
Dat wilde ik een tijd geleden doen, lekker handig dacht ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:22 schreef yvonne het volgende:
Het drama "sofinummer ophalen"
Dordrecht Belasting gebeld, nee kan hier niet meer, is allemaal in Rotterdam, kunt u daar gewoon halen.
Best.
Belastingfoon gebeld, reactie, Huh?
Welnee, dat moet u aanvragen! En dat kan nu wel hoor, u vraagt het aan en binnen 48 uur krijgt u mail dat u het in Dordercht af kunt halen.
Prima.
Ook maar even Stadskantoor hier gebeld:
Sofinr wordt verstrekt door de Rijks belastingen.
U kunt bij de Stadswinkel een uittreksel kopen waarop
uw sofinr wordt vermeld. Kosten 8,58 euro.
U kunt dit uittreksel ook via het E-loket bestellen.
Lekker handig allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |