Nogal frappant ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
Omgekeerde wereld ineens. Swoosh heeft een stalker
wat doe jij hierquote:Op maandag 27 februari 2006 02:18 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Nogal frappant ja.
Ik ruik een msn-romance
Bier.quote:
wat doen we, gaan we em aaien of nietquote:Op maandag 27 februari 2006 02:19 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bier.
Niets nuttigs op fok dus dan maar dit.
Ik doe wel gezellig mee als dat moet.
frapantquote:Op maandag 27 februari 2006 02:19 schreef the_witch het volgende:
Als ik mijn hond aait, dan bijt ik haar ook nog.
Ik aai hem niet, maar van mijn part mag hij dat moemoe geval helemaal gehandicapt neuken.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat doen we, gaan we em aaien of niet![]()
gehandicapte koe is ook niet allesquote:Op maandag 27 februari 2006 02:21 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik aai hem niet, maar van mijn part mag hij dat moemoe geval helemaal gehandicapt neuken.
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:21 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik aai hem niet, maar van mijn part mag hij dat moemoe geval helemaal gehandicapt neuken.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
gehandicapte koe is ook niet alles
ach lekker biefstukje![]()
Nu alleen je PI's nogquote:Op maandag 27 februari 2006 02:19 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bier.
Niets nuttigs op fok dus dan maar dit.
Ik doe wel gezellig mee als dat moet.
Aaien zou opluchten denk ik zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:21 schreef xrrwr het volgende:
[..]
weet nietquote:Op maandag 27 februari 2006 02:23 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar wat kunnen we verder nu?
Aaien.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:23 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar wat kunnen we verder nu?
Oh ja, dat ontopic zijn enzo.....quote:Op maandag 27 februari 2006 02:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
weet niet
lijkt me een kudtopic![]()
*swoosh toch maar voorzichtig aait
Dat kan men met een russische hamster.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |