Idd...gelukkig heb ik dit weekend nog kunnen vluchten naar boven de rivieren...quote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef ChuChuChou het volgende:
Asociale apen die zich verkleden als clowns! hier heb je er 1![]()
Ga werken ofzo! heb je niks beters tedoen dan zuipen en
, vandaag heb ik een man gezien die een zwangere vrouw een klap gaf
![]()
Ik snap de combinatie carnaval en het zien van een man die een vrouw slaat niet helemaal. Dat komt wel vaker voor hoor (helaas), ook boven de rivieren, als het geen carnaval is. Ach... Kortzichtige carnavalshaters.....quote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef ChuChuChou het volgende:
Asociale apen die zich verkleden als clowns! hier heb je er 1![]()
Ga werken ofzo! heb je niks beters tedoen dan zuipen en
, vandaag heb ik een man gezien die een zwangere vrouw een klap gaf
![]()
Dat komt doordat oude lullo's die het hele jaar door in een stoffig kantoortje zitten te typen, zich 5 dagen helemaal de tering in zuipen, en dus geen controle meer over zichzelf hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik snap de combinatie carnaval en het zien van een man die een vrouw slaat niet helemaal. Dat komt wel vaker voor hoor (helaas), ook boven de rivieren, als het geen carnaval is. Ach... Kortzichtige carnavalshaters.....
tonks wat doe je, je maakt een grapje (hoewel) waar ik om moet lachenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:18 schreef tonks het volgende:
Dat was geen carnavals pakje, "Ze" dragen allemaal jurken.
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:07 schreef PLAE@ het volgende:
Een slaapplaats ontmoet je halverwege de avond altijd wel neem ik aan
maar je kan wel veel lekkere kutjes likken toch? of ben jij er zo een die met zijn enorme tong thuis blijft zitten?quote:Op maandag 27 februari 2006 02:09 schreef Kluupkluup het volgende:
Door die kut carnaval zit ik nu zeker tm dinsdag zonder stromend water (@Curaçao, alles is hier dezer dagen gesloten)
Ik bedoel maarquote:Op maandag 27 februari 2006 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je kan wel veel lekkere kutjes likken toch? of ben jij er zo een die met zijn enorme tong thuis blijft zitten?
ik had vandaag barstende koppijn maar ben toch even gaan kijken stiekemquote:Op maandag 27 februari 2006 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je kan wel veel lekkere kutjes likken toch? of ben jij er zo een die met zijn enorme tong thuis blijft zitten?
nou ja, fok! ze dan.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ik had vandaag barstende koppijn maar ben toch even gaan kijken stiekem![]()
Maar ga zo niet meer uit ofzo (tis hier 5 uur vroeger)![]()
lol. ze is bij een vriendin, zegt zequote:Op maandag 27 februari 2006 02:26 schreef PLAE@ het volgende:
Je hebt vanavond duidelijk een tekort aan hehe
ik heb een mooie tante, interesse?quote:Op maandag 27 februari 2006 02:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kan geen afscheid nemen van m'n vakantie/weekend![]()
wat betreft t tekort er is gewoon geen excuus.
oja ik woon boven de rivieren![]()
ik zal een goed woordje voor je doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:32 schreef PLAE@ het volgende:
Een goeie milf is nooit mis.
als je dat lekker vindt, ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |