Helleuh, even je icon weggehaald, topics werden erg traagquote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef dutchmage het volgende:
ik meld me vrijwillig om m in het openbaar en het liefst voor het oog van de camera.. preventief te ruimen..
hmm misschien eens eeen mailjte sturen naar de makers van sesamstraat.. iemand een link.?
Oy!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helleuh, even je icon weggehaald, topics werden erg traag
ok ok...quote:
"Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik ben nieuw hier!"quote:Op maandag 27 februari 2006 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben jij niet de broer van Pool?
iig wel het meervoudquote:Op maandag 27 februari 2006 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben jij niet de broer van Pool?
Daar merken die koters toch niks van.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Pino is een pop, waarin een acteur zit. Pino zelf kan dus onmogelijk de vogelgriep krijgen.
Echter, de acteur die hem speelt kan wel besmet worden. Indien dat gebeurt, nemen ze gewoon een andere acteur. Dus ja, sesamstraat zal gewoon door blijven gaan.
Opgelost.
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef Polen het volgende:
Toch mooi hoe zo'n topic ineens een boost krijgt door de kortstondige aanwezigheid van paultjuhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |