Ik weet niet precies hoe het zit, maar er zijn gevallen dat wanneer je alles goed weet uit te leggen aan de IB-groep je het een en ander terug kunt krijgen met terugwerkende kracht...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef Wuder het volgende:
Kut huisgenoot is een sociopaat en helaas ben ik ook onderhuur aan hem en moet ik dus met hem een en ander ondertekenen om bij de Gemeentelijke Basis Administratie in te schrijven..
Na 2 weken heb ik hem pas kunnen bereiken en nu blijkt dat zijn ID-kaart verlopen is..... kut inschrijving.. kut alles.. kut IBgroep..
Hoe laks kunnen mensen zijn... (ben zelf ook laks dat ik zo'n studentenhuis heb gekozen met zo'n idioot iemand...)
Zou wel... heb helaas mijn uitwonende stufi van deze maand niet gekregen alhoewel ik ook een beetje te laat was met wijzigen.. had op 18 feb. pas online gewijzigd naar uitwonend ingaand op 1-2-2006.. ik neem wel aan dat ik in maart gewoon 160 euro's extra krijgquote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit, maar er zijn gevallen dat wanneer je alles goed weet uit te leggen aan de IB-groep je het een en ander terug kunt krijgen met terugwerkende kracht...
ja natuurlijk. als je op 18 feb. je wijziging instuurt, heb je 6 dagen later echt nog niet je uitwonende beurs hoor. dus dat komt volgende maand wel goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:29 schreef Wuder het volgende:
[..]
Zou wel... heb helaas mijn uitwonende stufi van deze maand niet gekregen alhoewel ik ook een beetje te laat was met wijzigen.. had op 18 feb. pas online gewijzigd naar uitwonend ingaand op 1-2-2006.. ik neem wel aan dat ik in maart gewoon 160 euro's extra krijg
Dat staat er nu jaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:41 schreef heiden6 het volgende:
Dacht dat het over de kut van je huisgenoot ging, je studeert zeker geen Nederlands?
Sloeg dat op mijn post of op een gedelete postquote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef buzzer het volgende:
"grappig' (notice de aanhalingtekens) doen, doe je maar op nr 49. Gewoon normaal reageren in dit topic of anders niet
Zal wel niet bij jou horen, aan je post te zien he.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sloeg dat op mijn post of op een gedelete post![]()
Met die mods van tegenwoordig weet je het maar nooitquote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef JosvG het volgende:
[..]
Zal wel niet bij jou horen, aan je post te zien he.
uitsluitend op gedelete postsquote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sloeg dat op mijn post of op een gedelete post![]()
Dat is iemand zonder verantwoordelijkheids gevoel jegens anderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef Avery het volgende:
wat is een sociopaat
Je hoeft ook niet perse ingeschreven te staan in je gemeente, toen ik nog in een studentenhuis woonde, kreeg ik ook gewoon uitwonende beurs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef Wuder het volgende:
Lekker, krijg me uitwonende stufi van deze maand gewoon volgend maand met terugwerkende kracht
Toch doen ze het goed, die Ibgroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |