Koop een getrainde roofvogel of huur zo'n man in met een roofvogelquote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Sterrre het volgende:
Om even uit te leggen: ik stuurde ongeveer dit mailtje naar de wijkagent:
Ik woon sinds augustus 2005 in mijn nieuwe huis in nijmegen. Nu voeren de achterburen dagelijks meeuwen. Op een 'goede' dag zijn het er minimaal een
stuk of 60. Ik heb met mijn naaste buren gepraat over de meeuwen. Ook zij ondervinden
overlast van deze dieren en vinden het bijzonder onhygiënisch. Kan ik er wat van zeggen of valt dit sowieso onder de categorie 'vrijheid
van meningsuiting'of iets dergelijks en valt er bij voorbaat al vrij weinig aan
te regelen?
Het schijnt dat dit hier al jaren zo gebeurd, maar daarom hoeft dit toch niet de normaalste zaak van de wereld te zijn?!
Met vriendelijke groeten,
M.
Hij antwoordt mij met: Geachte heer, (ten eerste ben ik een vrouw, maar dat terzijde). dit is geen taak voor de politie, dus wij gaan hier geen tijd en moeite insteken...
Verder vind hij mij wél de juiste persoon om naar de 'veroorzakers' te stappen, met oog op 'de stimulering van zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid' Dus moet ik daar maar als meisje van 18 aan mn bullebak achterbuurmannen vragen of zij aub willen stoppen met het voeren van meeuwen? Het is écht gewoon een chaos achter mn huis en ik word er schijtziek van!!!! Rotbeesten
Grmbl![]()
Hij geeft ook geen andere alternatieven aan.. Is er hier iemand die met dezelfde situatie zit of heeft hier iemand een geniale oplossing voor (die ook nog eens legaal is)? M'n naaste buren zijn er iig niet voor te porren om samen met de achterburen een fatsoenlijke oplossing te vinden. Maar ondertussen irriteer ik me dus dood
![]()
wtfquote:Op maandag 27 februari 2006 09:05 schreef mrPanerai het volgende:
als je nou eens een klacht op het politieburo gaat indienen... dan krijgt je wijkagent van hogerhand wel de opdracht om het probleem eens te bekijken... gebeurt er niks, dien je je klacht nogmaals in... enzoverder...
Als je meeuwen gaat voeren, gaan ze meestal schijten, en dat is wel vies!dunkt mij!quote:Op maandag 27 februari 2006 08:12 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik snap nog niet helemaal wat de overlast is.
Vliegende vogels zijn niet vies, vieze vogels zijn dood of vliegen niet meer.
En de herrie, tjah, je leeft in een land waar ook dieren leven en die maken herrie.
Anders ga je lekker op de maan wonen, volgens mij zijn daar geen vogels.
hoi!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Sterrre het volgende:
Ik woon sinds augustus 2005 in mijn nieuwe huis in nijmegen. Nu voeren de achterburen dagelijks meeuwen. Op een 'goede' dag zijn het er minimaal een
stuk of 60. Ik heb met mijn naaste buren gepraat over de meeuwen. Ook zij ondervinden
overlast van deze dieren en vinden het bijzonder onhygiënisch. Kan ik er wat van zeggen of valt dit sowieso onder de categorie 'vrijheid
te regelen?
Het schijnt dat dit hier al jaren zo gebeurd, maar daarom hoeft dit toch niet de normaalste zaak van de wereld te zijn?!
Met vriendelijke groeten,
M.
Hij antwoordt mij met: Geachte heer, (ten eerste ben ik een vrouw, maar dat terzijde). dit is geen taak voor de politie, dus wij gaan hier geen tijd en moeite insteken...
Verder vind hij mij wél de juiste persoon om naar de 'veroorzakers' te stappen, met oog op 'de stimulering van zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid' Dus moet ik daar maar als meisje van 18 aan mn bullebak achterbuurmannen vragen of zij aub willen stoppen met het voeren van meeuwen? Het is écht gewoon een chaos achter mn huis en ik word er schijtziek van!!!! Rotbeesten
Grmbl![]()
Hij geeft ook geen andere alternatieven aan.. Is er hier iemand die met dezelfde situatie zit of heeft hier iemand een geniale oplossing voor (die ook nog eens legaal is)? M'n naaste buren zijn er iig niet voor te porren om samen met de achterburen een fatsoenlijke oplossing te vinden. Maar ondertussen irriteer ik me dus dood
![]()
Godverdomme, wat heb je toch ook veel aan de politie hè.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Sterrre het volgende:
Niks lomp, duidelijk en er worden alternatieven aangedragen. Ze heeft zelf nog niet eens met de buurman gepraat, en dan moet de politie zeker meteen aan komen 'vliegen'quote:Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Wriker het volgende:
[..]
Godverdomme, wat heb je toch ook veel aan de politie hè.![]()
Zo'n lompe kutreactie.![]()
En als een user dit gepost had zou je die reactie zeker weg-editten en 'ONZ is op 49' zeggenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:15 schreef buzzer het volgende:
op zich wel een beetje zielig, maar niet heel gevaarlijk: als de buurman voert, gooi er dan wat brood met sambal tussen. Dan nemen de meeuwen een duikvlucht naar een plek waar water is, en ze zullen niet zo snel terugkomen bij je buurman.
Heeft de gemeente niet een afdeling voor dit soort klachten?? Mocht er sprake zijn van een huurwoning dan zou je de klacht ook bij de woningbouwvereniging kunnen neerleggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:23 schreef Sterrre het volgende:
Wat voor instantie kan ik dan wél aanspreken als de politie er geen tijd en moeite in wil steken?
nee, ik ben deze manier ook een keer van een hele kolonie meeuwen afgekomen die bij ons in de straat de boel onderscheten.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En als een user dit gepost had zou je die reactie zeker weg-editten en 'ONZ is op 49' zeggen.
lijkt me niet handig, er zijn bepaalde meeuwensoorten beschermd.. daar zou ik me dus niet aan wagen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef Evertjan het volgende:
luchtbuks anyone
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Sterrre het volgende:
*knip*
Kan ik er wat van zeggen of valt dit sowieso onder de categorie 'vrijheid
te regelen?
Uhm, als ik jou mailtje aan meneer agent zo lees stel je zelf voor dat je er zelf even langs gaat. Dan is die reactie toch niet zo gek?quote:Dus moet ik daar maar als meisje van 18 aan mn bullebak achterbuurmannen vragen of zij aub willen stoppen met het voeren van meeuwen?
hehequote:Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Slecht bezig, die buren van je. Teveel voer is niet goed voor vogels, daar worden ze moddervet van
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
lijkt me niet handig, er zijn bepaalde meeuwensoorten beschermd.. daar zou ik me dus niet aan wagen.
aaw gus meisje toch. Jezelf oud en volwassen genoeg vinden om te neuken maar dan toch nog een te kleine meid om met de buurtjes te praten.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Sterrre het volgende:
Dus moet ik daar maar als meisje van 18
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |