moet je ze wel naar hun toe mailen voordat je niet kijktquote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
¤1,50 betalen voor Talpa herhalingen op talpa.tv
![]()
Uit protest ga ik alle afleveringen van van speijk nu illegaal downloaden en niet kijken. Zo!!![]()
Precies!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
moet je ze wel naar hun toe mailen voordat je niet kijkt
Dat zal ze leren
was dat iets over een matige grapquote:Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef taart het volgende:
-Edit: die is oud zeg, laat maar lekker achterwege-
Wie betaald er nou voor een herhaling als de primeur "gratis" isquote:Op zondag 26 februari 2006 23:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Dit was overings te verwachten, Talpa lanceerd een mooie site met uitzending gemist programma's. En ja dat gaat een beetje lopen, en dan moet je betalen.
Mischien niet echt slim, nu gaat niemand meer een aflevering online terug bekijken, lijkt mij.
Volgende keer de video recorder dan maar instellen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:59 schreef Molluck het volgende:
Das klote inderdaad, ik heb van Speijk gemist vanavond
Met een beetje geluk moet je daar binnenkort ook voor dokken. I kid you not.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Volgende de video recorder dan maar instellen.
Hehehe juist ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Met een beetje geluk moet je daar binnenkort ook voor dokken. I kid you not.
Nee, ik heb het erover dat je niet meer gratis op kan nemen, dat is al in sommige gebieden zo. Gewoon een decoder met 1 uitgang, waardoor je dus maar 1 TV kan aansluiten, en als je wilt opnemen, dokken maar. En dan heb je idd ook nog dokken om te zien. Maargoed.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hehehe juist ja.
Met een beetje geluk moet je straks voor Talpa dokken om het te zien.
Heb jij nu al van Speijk op dvd?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:50 schreef Chinless het volgende:
Ik heb lkkr wel alles gezien, en op DVD :-)
waarom is die weg gehaaldquote:Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef taart het volgende:
-Edit: die is oud zeg, laat maar lekker achterwege-
In de verhaallijn is niet zo veel gebeurd, dus ik zou er geen 1,50 voor betalen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:59 schreef Molluck het volgende:
Das klote inderdaad, ik heb van Speijk gemist vanavond
het is toch alleen van speijk? Die dat heeft?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
![]()
Uit protest ga ik alle afleveringen van van speijk nu illegaal downloaden en niet kijken. Zo!!![]()
Ja.. in zo verre de HD-TV versie, kwaliteit is wel beter dan TV...quote:Op maandag 27 februari 2006 08:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb jij nu al van Speijk op dvd?
ik dnek niet dat de mol daarmee zit. Hij begint een beetje de B. gates van nederland te worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
![]()
ja vreemd eigenlijk, dingen die ik op andere zenders nog wel eens keek laat ik nu ze op talpa zijn te zien totaal links liggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:23 schreef buzzer het volgende:
Ik kijk sowieso al niet naar Talpa, laat staan dat ik voor hun programma's zou betalen
wees dan maar voorbereid want volgens mij komt er ook een talpa2 of zoietsquote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Talpa is en blijft 1 grote grap in mijn ogen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |