The o.c, Lost, The office, Extrasquote:Op zondag 26 februari 2006 20:33 schreef Agiath het volgende:
Dat zijn gewoon fillers, dat viel mij ook al op, er zit er in elk seizoen wel eentje...ach die mensen hebben ook wel is een weekje vakantie nodig
Ik ken geen enkele serie zonder fillers btw
Lost heeft ze ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:34 schreef tonks het volgende:
[..]
The o.c, Lost, The office, Extras
Moet ik doorgaan?
mm ja maar dat is toch wel wat grotere productie dan een sit-com als Friends... Vooral met serie's die al heel lang bestaan krijg je het op den duurquote:Op zondag 26 februari 2006 20:34 schreef tonks het volgende:
[..]
The o.c, Lost, The office, Extras
Moet ik doorgaan?
Ik zag er één op net 5. Soort van samenvatting wat er gebeurd was.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Terugblikken van hun leven maar niet echt terugblikken uit de serie toch?
Van de andere kant van het eiland ja!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef narcissist het volgende:
[..]
Ik zag er één op net 5. Soort van samenvatting wat er gebeurd was.
Nee. Niet van de andere kant van het eiland.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Van de andere kant van het eiland ja!
Ohquote:Op zondag 26 februari 2006 20:51 schreef LKEN het volgende:
[..]
Nee. Niet van de andere kant van het eiland.
Uhh Lost..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat is een doorlopend verhaal, geen sitcom. Net als andere genoemde series.
De acteurs van friends kregen toch per aflevering betaald?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:05 schreef PoisonouS het volgende:
Lost heeft ze ook wel hoor, volgens mij één van de laatste eps van s1..
maargoed 90% van de series heeft dat, Stargate is daar een heel goed voorbeeld voor, dat is puur om de kosten van de dure acteurs te besparen, (die heb je immers die ep niet nodig)
Nee volgens mij niet hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef heiden6 het volgende:
The Office heeft er volgens mij ook een.
je dacht van, ik ben een maand verbannen, ik ga me series eens kijkenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
Ik had seizoen 8 en 7 van friends gedownload, alleen nu valt me op dat in sommige afleveringen alleen maar terugblikken zitten! waar slaat dat op?! hadden de schrijvers een dagje vrij ofzo![]()
24quote:Op zondag 26 februari 2006 20:33 schreef Agiath het volgende:
Dat zijn gewoon fillers, dat viel mij ook al op, er zit er in elk seizoen wel eentje...ach die mensen hebben ook wel is een weekje vakantie nodig
Ik ken geen enkele serie zonder fillers btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |