abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35520642
Even een spoedvraagje, ik snap dat je niet als Hitler gekleed kan gaan maar, ik wil graag als sultan gaan, ik heb een djilebba (islamitische kleed), de versie die geen GEWAAD is, dus een blouse en een broek is het. Ik wil hier een tulband bij voegen maar ik heb gehoord dat ik hier problemen mee kan krijgen, ik woon nou in Maastricht en ik wil vanavond uitgaan maar heb geen zin in problemen, is dit mogelijk?

Schreeuw aub niets over hypocrisie, fundi of dergelijke kreten.
pi_35520756
Is onzin... Ik heb er vandaag tientallen zien rond lopen bij ons
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35520818
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef existenz het volgende:
En buiten carnaval?

Just kidding, ben je serieus? Waar woon je trouwens (wil geen aanslag plegen dus zeg het maar gewoon)
pi_35520838
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef existenz het volgende:
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_35520890
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef iraanse_malloot het volgende:

[..]

En buiten carnaval?

Just kidding, ben je serieus? Waar woon je trouwens (wil geen aanslag plegen dus zeg het maar gewoon)
Kruikenzeikersstad
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35521296
ik heb het ook .. roosendaal mag het dus gewoon
pi_35523766
duidelijk dan
  maandag 27 februari 2006 @ 05:46:16 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35533515
carnaval is weer voorbij, dus dit topic ook
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')