ex-homo vriend van Jeroen van Inkelquote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef Forcefuzz het volgende:
Wie is Michael Pilarzcyk ?
Zijn die homo?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ex-homo vriend van Jeroen van Inkel![]()
![]()
Ik denk het niet, maar ik hoop van welquote:
Omdat men de keus heeft er naar te kijken. Hij valt alleen diegenen lastig die er naar willen kijken en ik denk dat die mensen het niet ervaren als "lastig vallen".quote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef TeChNo2 het volgende:
die Pylarzcyk is ongelooflijk egocentrisch ventje dat wat speelt met autootjes, op zich niks mis mee, maar waarom valt ie tv-kijkend Nederland er mee lastig ?!
Het was ook niet om het programma goed te praten, maar je vergeet doodsimpel het feit dat er wel mensen zijn die dat programma graag zien.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:52 schreef TeChNo2 het volgende:
tja da's ook zo'n dooddoener, "zet hem dan af", met dat argument kun je elk zelfs die waardeloze belspelletjes goedpraten.
Ik denk dat zijn programma's best mee zouden vallen als hij het alleen zou produceren en het presenteren aan iemand over zou laten die dat kan...
Nou hij heeft anders toch zijn eigen bedrijfje opgericht. Hij doet het niet slecht voor een ex-538 DJ en ex-TMF VJquote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat verwacht je dan van een ex-538 DJ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |