Nu al over de datalimietquote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef Shirley het volgende:
http://www.geocities.com/televisioncity/7408/meta_frituur.mp3
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef Gizmore het volgende:
Wanneer komtie uit?
Kom ik net dit tegen: http://film.2dehands.nl/m(...)tijden-telekids.html
1 |
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:41 schreef Shirley het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Telekids
Telekids![]()
Ik kan Arnie nog steeds heel goed nadoen!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef tonks het volgende:
Ik zal jullie eens wat vertellen, wij deden op school in groep 8 een toneelstuk 'Pittige tijden' en ik was RRRobert!
Doe eens! en neem het op en post hetquote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kan Arnie nog steeds heel goed nadoen!![]()
hahaha..wil het best wel eens opnemen, maar zou niet weten hoe ik het online moet gooien.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe eens! en neem het op en post het.
mail naarbbbbdan upload ik hem welquote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
hahaha..wil het best wel eens opnemen, maar zou niet weten hoe ik het online moet gooien.
Maar dan vind ik wel dat er meer imitaties moeten komen.
Nee hoeft niet..volgens mij zijn er ook sites waar je geluiden kan uppenquote:
ik heb nog space overquote:Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoeft niet..volgens mij zijn er ook sites waar je geluiden kan uppen
Heel aardig hoor, maar ik hoef ook niet in de OPquote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef iDex het volgende:
[..]
ik heb nog space overzet ik hem gelijk in de OP
zou je mijn mailadres er ff uit willen editten dan?
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:35 schreef Shirley het volgende:
dan kunt u zien dat het echt nog leeft onder het volk.
Dat is een stoere naamquote:Op maandag 27 februari 2006 12:35 schreef Shirley het volgende:
Met vriendelijk groet, Shirley Achternaam
Ja héquote:
Whehe, wat gaafquote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef Shirley het volgende:
Dag Shirley,
<knip>
Met vriendelijke groet,
Tijs Hartman
Redacteur Life & Cooking
Sssstt... ze lezen meequote:Op maandag 27 februari 2006 21:37 schreef MrBean het volgende:
Handelde Biancavia niet illegaal in Pittige Tijden afleveringen?
mja lijkt net of die tijd nooit meer terug te halen is...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:11 schreef Stansfield het volgende: Wat een tijd was dat zonder stress zonder zorgen.
Terwijl Patty Brard in een tijgerpakje in de kookpot staat te stampenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sssstt... ze lezen mee
[muziek]Wat eten we vandaag?[/muziek]
Rik vanuit kookpot: Rik en Jessica!!
Nee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop dat ze echt alles daar op zetten, al is het maar een box
Met extra's uit andere telekids perciflages (goed geschreven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |