Hmm ok dus als de trein ergens binnenkomt rijden, moet deze dus ook weer achteruit rijden m.b.v. een wissel op een ander spoor komen om zo met de laatste wagon contact met perron te maken?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef FiveseveN het volgende:
De auto's rijden van wagon naar wagon. Er zit in elke wagon een klep/brugconstructie.
Vlakbij spoor 1b van station 's Hertogenbosch kun je daar regelmatig getuige van zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef Razor21 het volgende:
Hmm ok dus als de trein ergens binnenkomt rijden, moet deze dus ook weer achteruit rijden m.b.v. een wissel op een ander spoor komen om zo met de laatste wagon contact met perron te maken?
Idd, ben er meer dan eens getuigen van geweest!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Vlakbij spoor 1b van station 's Hertogenbosch kun je daar regelmatig getuige van zijn
Ik heb dat werk jarenlang gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Idd, ben er meer dan eens getuigen van geweest!![]()
Een treinhomobiel?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb dat werk jarenlang gedaan.
Dit is mijn eigen, toenmalige, Treinhomobiel:
[afbeelding]
Hier zie je dezelfde laad/los-klep als op bovenstaande foto, maar dan vanaf de rijtuigen gezien.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |