nee gewoon eraf fikken. Zoals ze ook altijd met bos doen. Je weet.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef Tiemie het volgende:
Nah, dan krijg je die duitsers die op die grond wonen er ook bij.![]()
ja haha en dan kapot stampen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef Elusive het volgende:
ZO VAN IS MIJN GROND HAHA
nou, ik dacht zo we beginnen met die wijken en dorpen vlak over de grens waar toch al volledige nederlandse wijken zijn onstaanquote:Op zondag 26 februari 2006 18:15 schreef Sidekick het volgende:
Waarom zouden we het kopen? Wie gaat dat betalen? Wie zouden daar moeten gaan wonen?
Wat dacht je van Suriname.Altijd mooi weer!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef Harvest het volgende:
waarom kopen we niet gewoon wat grond van duitsland![]()
Belgen, het klopt het is jullie grond, maar jullie zijn van ons, dusquote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef faculty het volgende:
Als we belgie terugnemen krijgen we een beetje zo'n effect als nu in Israel.
Wij beweren dan dat het stuk land van ons is en wij gaan er wonen
De belgen echter zullen zeggen dat het van hun is..
Ik denk alleen dat het minder geweldadig is als in Israel. Dit omdat wij enigsinds beschaafd zijn en het willen uitpraten en er geen religie aan gebonden is
Die ruilen we in voor wat grond van duitsland, goed plan.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
Friesland Groningen Zeeland Veluwe...
Kan ookquote:Op zondag 26 februari 2006 20:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Die ruilen we in voor wat grond van duitsland, goed plan.
En op wat voor manier gaat dit zorgen voor een minder dichtbevolkt Nederland?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:11 schreef Harvest het volgende:
[..]
nou, ik dacht zo we beginnen met die wijken en dorpen vlak over de grens waar toch al volledige nederlandse wijken zijn onstaan![]()
omdat er ook een heleboel ruimte tussen zit natuurlijk, of dacht je dat het een grote geconcentreerde mierenhoop nederlanders was die direct ergens als een wijk aan de nederlandse grens ligtquote:Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En op wat voor manier gaat dit zorgen voor een minder dichtbevolkt Nederland?
Nou, ok, we krijgen een hele hoop grond van Duitsland. Als gevolg daarvan daalt de bevolkingsdichtheid in Nederland.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:09 schreef Harvest het volgende:
[..]
omdat er ook een heleboel ruimte tussen zit natuurlijk, of dacht je dat het een grote geconcentreerde mierenhoop nederlanders was die direct ergens als een wijk aan de nederlandse grens ligt
Dan kunnen nog veel meer allochtonen in Nederland gaan wonenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, ok, we krijgen een hele hoop grond van Duitsland. Als gevolg daarvan daalt de bevolkingsdichtheid in Nederland.
En nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |