Niet tijdens de examens danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:15 schreef Boe. het volgende:
[..]
Hmm, ergens begin mei datum prikken? En in het weekend lijkt me wel net zo fijn dus die groepskorting zal wel meevallen..
Kan het dan alsjeblieft niet in het weekend van 6-7 mei? Want dan ben ik nog op vakantiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:15 schreef Boe. het volgende:
[..]
Hmm, ergens begin mei datum prikken? En in het weekend lijkt me wel net zo fijn dus die groepskorting zal wel meevallen..
Na de examens is ook veel leuker.quote:
Haha, zullen we dta maar niet doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
goed idee! en als ik dan zak ga ik zonder elastiek
Ah joh, laat m dan als laatste gaan dan heeft de rest er wat minder last vanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Haha, zullen we dta maar niet doen. Geeft zo'n bedrukte stemming op zo'n meet.
Wij allemaal van; he kijk, die ambulances die nu naar de pier rijden.....quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Ga ik wel als jullie al aan het zuipen zijn
drink er maar een op me danquote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wij allemaal van; he kijk, die ambulances die nu naar de pier rijden.....
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:57 schreef boebiedoe het volgende:
Zullen we zaterdag 13 mei gaan doen. Speciaal voor Gizmore weekje later..
Ik jump na jou!quote:
Ik jump niet opa, ik kijk slechts toe.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik jump na jou!
Weet ik zeker dat het aangepast is aan mijn gewicht!
Mietje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik jump niet opa, ik kijk slechts toe.
Mijn vriendin springt wel, en ik moet er zijn om haar te steunen en moed in te praten.quote:
Of om dr over het randje te duwen pratenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn vriendin springt wel, en ik moet er zijn om haar te steunen en moed in te praten.
Mentale steun.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn vriendin springt wel, en ik moet er zijn om haar te steunen en moed in te praten.
Dat denk ik niet. Hij heeft hoogtevrees....quote:
Hij had laatst al een keer gejumpt dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hij heeft hoogtevrees....
Ik heb al gesprongen.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
FF wat pubers regelen danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Foto's?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:59 schreef NiteSpeed het volgende:
De meet was keileuk, jongens!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |