quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
CDP, dat had ik van jou nou net NIET verwacht!!!
Mark ownzquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
We hebben 2 BLANCO bussen. Die gaan zaterdagmiddag naar de firma die ze gaat beplakken. Zij hebben voor alle 3 de dames een volledige set geprint. Ze horen van mij om 23.00 uur op zaterdagavond wie de finalisten gaan worden. En plakken dan de hele nacht door. Zo doen we het al vanaf Idols 1. Bron sucks!!!
Je wil het niet weten. Geloof me.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
OWNZ?
Daar hoef je dat woord echt niet voor te gebruikenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was mijn poging om hip en nerdy over te komen.
Poging mislukt.
Volgend onderwerpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar hoef je dat woord echt niet voor te gebruiken
Ik zal niets aandragen..ik beslis al te veel voor anderen (schijnt).quote:
OWNZ = computertaal voor "He Owns.." of zo iets. Of te wel, jij beheerst iedereen of zo..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
OWNZ?
Ze zouden daarom zomaar kunnen winnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef chansadres het volgende:
Songfestival!
Liedjes Maud zijn barslechte songfestivalnummers!
Ik hoop Marco Borsatoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef PeRi het volgende:
Komt er morgen ook een artiest voor Backstage? Of is dat allang niet meer? Kan je nagaan hevaak ik Backstage kijk.
Mijn kaarten zijn al verstuurd aan een ander FOK kandidaatquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn al verstuurd aan een ander FOK kandidaat
Ik haat je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn al verstuurd aan een ander FOK kandidaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |