Daar hoef je dat woord echt niet voor te gebruikenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was mijn poging om hip en nerdy over te komen.
Poging mislukt.
Volgend onderwerpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar hoef je dat woord echt niet voor te gebruiken
Ik zal niets aandragen..ik beslis al te veel voor anderen (schijnt).quote:
OWNZ = computertaal voor "He Owns.." of zo iets. Of te wel, jij beheerst iedereen of zo..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
OWNZ?
Ze zouden daarom zomaar kunnen winnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef chansadres het volgende:
Songfestival!
Liedjes Maud zijn barslechte songfestivalnummers!
Ik hoop Marco Borsatoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef PeRi het volgende:
Komt er morgen ook een artiest voor Backstage? Of is dat allang niet meer? Kan je nagaan hevaak ik Backstage kijk.
Mijn kaarten zijn al verstuurd aan een ander FOK kandidaatquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn al verstuurd aan een ander FOK kandidaat
Ik haat je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn al verstuurd aan een ander FOK kandidaat
Ik hou van jequote:
Makkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hou van jeen het liefst had ik gehad dat we samen CDP zouden uitlachen om zijn Christon's gitaar verslaving
Maar helaas.. misschien meeten we wel 1 op 1
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hou van jeen het liefst had ik gehad dat we samen CDP zouden uitlachen om zijn Christon's gitaar verslaving
Maar helaas.. misschien meeten we wel 1 op 1
![]()
Het is wederzijds.quote:
quote:
Ohw, dan is er geen probleemquote:
quote:
Je mag wel aan mijn gitaar zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
. SHO meet
.
Oh en ik ben ook gitaargeil eigenlijk.
Je snapt hem niet, alletwee houden wij van Idols maar alle twee haten we elkaar! En damn... wat haat ik jou zegquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
web-kneus.
Oh wacht. Ik doe hetzelfde wat jij doet(iemands woorden verkeerd opvatten) en nu heb je er commentaar op?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]Nee dagelijks bezighouden met Idols en elke liveshow meemaken en je liefde voor Christon op TV verkondigen is gezond
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |