Vinnik ook hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Timmai het volgende:
[..]
Is wel de meest logische uitkomst voor morgenavond toch?![]()
Bron?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee de bussen zijn besteld bij een bedrijf..maar dat bedrijf schijnt dus alleen een order te hebben gehad voor Floortje en Ellen.
Een bron.quote:
Ja verwachten jullie nu dat ik even ga vertellen van wie ik het hoor incl msnadres en telefoonnummer?quote:
De drie nummers van Maud voor het Songfestival zijn geheel engelstalig. De teksten staan al enige tijd in het dagboek op haar site en je kunt de nummers hier integraal beluisteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is het wel nederlands talig of dat niet![]()
Zeg dan gewoon niks.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja verwachten jullie nu dat ik even ga vertellen van wie ik het hoor incl msnadres en telefoonnummer?
Ik heb het iig niet van zijonline.nl of iets in die trant.![]()
Ik vond het ook raar dat die bussen zo snel klaar zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja verwachten jullie nu dat ik even ga vertellen van wie ik het hoor incl msnadres en telefoonnummer?
Ik heb het iig niet van zijonline.nl of iets in die trant.![]()
Ik zeg alleen maar wat ik heb gehoord. Meer niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks.
Ik kan ook de grootste verhalen ophangen onder het mom van 'een bron'.
Of je vertelt het hele verhaal, of je houdt gewoon je mond. Als je zulke grote insinuaties doet moet je die ook kunnen beargumenteren met een serieuze bron.
wat niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
CDP, dat had ik van jou nou net NIET verwacht!!!
Ha, betrapt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
CDP, dat had ik van jou nou net NIET verwacht!!!
Ok, we gaan dus NIET maud sturen naar het songfestivalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef Riparius het volgende:
[..]
De drie nummers van Maud voor het Songfestival zijn geheel engelstalig. De teksten staan al enige tijd in het dagboek op haar site en je kunt de nummers hier integraal beluisteren.
Oh jee...wat nu ????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |