3x... vrijdag is er nog 'n specialquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:44 schreef PeRi het volgende:
Ik besef me net, dat we nog maar twee keer Idols hebben en dan is het voorbij. Door alle meetcommotie, is me dat helemaal door het hoofd geschoten..
.
Maandag het concert...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:44 schreef PeRi het volgende:
Ik besef me net, dat we nog maar twee keer Idols hebben en dan is het voorbij. Door alle meetcommotie, is me dat helemaal door het hoofd geschoten..
.
Dat schoot me ook al een paar keer door het hoofd. Gaat echt snelquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:44 schreef PeRi het volgende:
.
En datje het nu weet is een goed gevoel nietwaar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat schoot me ook al een paar keer door het hoofd. Gaat echt snel
Maar soms besef ik nog niet eens dat ik er a.s. zaterdag zelf bij ben..
Dat had ik ook. 'Je gaat deze week toch?' Ja verrekquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
Maar soms besef ik nog niet eens dat ik er a.s. zaterdag zelf bij ben..
maar toch gaat het gebeurenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:51 schreef chansadres het volgende:
Ik zeg zovaak nog zoveel dagen dat ik wel qua tijd weet hoelang.
Maar kan het nog steeds niet geloven dat het echt gaat gebeuren
Elke keer dat ik er weer achter kom is weer een genotquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
En datje het nu weet is een goed gevoel nietwaar?
*ril*quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor je het weet zit dit subforum in het archief.![]()
Snapt nu hoe een bakvisje zich voeltquote:
Wil je dat niet meer zeggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor je het weet zit dit subforum in het archief.![]()
Zover wil ik zeker níet gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Snapt nu hoe een bakvisje zich voelt
Wie waren de eerste drie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Er was bij Shownieuws en Maurice de Hond een enquete geweest hoorde ik, over de favoriete Idols van alle drie de versies?.
Ja, ik kijk het niet, maar heb alleen de eerste 3 gehoord, en wil ze allemaal weten.
Van wat ik hoorde:quote:
Maar der zijn duizenden meningenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
Ja, al had Boris op 1 moeten staan, Jim op 2 en Raffaela op 3. Naar mijn mening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |