Uhm, hij ziet eruit als een lelijkere versie van George Clooney. Hoe oud is hij? Ik zou hem toch wel minimaal eind 30 schattenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Funkytrip het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wat een persoon als deze in NL idols had gepresteerd:
Taylor Hicks fragmentje
We hadden nu Harm, maar nog wat meer verschillende muziekstijlen maakt het alleen maar leuker mijns inziens
(ps: Tom_tom, dit is niet de hele uitzending, maar 30 seconden)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Funkytrip het volgende:
Taylor Hicks fragmentje
We hadden nu Harm, maar nog wat meer verschillende muziekstijlen maakt het alleen maar leuker mijns inziens
Je zag zijn leeftijd voorbij komen...29quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Uhm, hij ziet eruit als een lelijkere versie van George Clooney. Hoe oud is hij? Ik zou hem toch wel minimaal eind 30 schattenHij beweegt een beetje raar maar zingt wel goed.
Jaaaaaaaaaah! Echt geweldig! Ik heb er zin in!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden ze nou gezegd dat ze met een groot koor gingen zingen? Want dat is op zich best gaaf 4 maart.
De drie nummers die ze zelf hebben gekozen gaan ze zingen met een koor op de achtergrond.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een koor? Huh?
ze gaan toch maar 1 nummer zingen met een koor?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De drie nummers die ze zelf hebben gekozen gaan ze zingen met een koor op de achtergrond.
Jammer dat niemand Like A Prayer van Madonna heeft gekozen dan..
Dat bedoelde ik met de nummers die ze hebben gekozen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
ze gaan toch maar 1 nummer zingen met een koor?
Think bijvoorbeel van Raffaela
Ja, de drie nummers die ze zelf hebben uitgekozen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze gaan toch maar 1 nummer zingen met een koor?
Think bijvoorbeel van Raffaela
ok ik las het verkeerd.... ik dahct de 3 nummer..... allemaal met koorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met de nummers die ze hebben gekozen..
1 nummer met koor gaat nog.. maar 3..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik las het verkeerd.... ik dahct de 3 nummer..... allemaal met koor
lijkt me echt geweldig jah....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het een goed koor is, dan is dat echt heel gaaf.
ik hoop nog wel een paar weekjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een vraagje, hoe lang blijft dit subforum bestaan nadat Idols is afgelopen?
1, 2 weekjes...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een vraagje, hoe lang blijft dit subforum bestaan nadat Idols is afgelopen?
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, dan krijg ik misschien nog wel een verjaardagstopic![]()
Ik val er ook ruim buitenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef WithMe het volgende:
Kut, geen verjaardagstopic voor mij dus.![]()
Daar word jij niet opgewonden van?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef Svensational het volgende:
Wat is er zo leuk aan een verjaardagstopic?
50 keer "feli" onder elkaar
Dan krijg je aandachtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef Svensational het volgende:
Wat is er zo leuk aan een verjaardagstopic?
50 keer "feli" onder elkaar
Ik vind het echt drie keer niks. Hij ziet er lelijk uit, beweegt raar en heeft een slijmerig, onaangenaam stemgeluid.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Funkytrip het volgende:
Taylor Hicks fragmentje
ik vind het echt helemaal niksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Funkytrip het volgende:
Taylor Hicks fragmentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |