abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35524570
Ik hoop Floortje eruit as zaterdag .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_35524613
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Not gonna happen
pi_35524659
Raffaëla moet weg.
pi_35524733
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat jij Floortje tof vond.
pi_35524871
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef WithMe het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij Floortje tof vond.
Dat heb je dan verkeerd gedacht, Mister-. Ik vond Floortje in het begin best aardig, maar naarmate de liveshows vorderde ging ik me steeds meer irriteren aan haar geschreeuw. Ze heeft sowieso nooit op 1 gestaan bij mij, maar met deze top-3 staat ze bij mij op de laatste plek...
pi_35525305
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:

[..]

Dat heb je dan verkeerd gedacht, Mister-[afbeelding]. Ik vond Floortje in het begin best aardig, maar naarmate de liveshows vorderde ging ik me steeds meer irriteren aan haar geschreeuw. Ze heeft sowieso nooit op 1 gestaan bij mij, maar met deze top-3 staat ze bij mij op de laatste plek...
Oh ik dacht het echt, maar het maakt mij verder ook niet uit hoor.

Wat is er mis met ?
pi_35525358
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef WithMe het volgende:

Wat is er mis met [afbeelding]?
Ik vind dat een gruwelijk irritante PI. Je komt dan echt over als chagrijnige zeurpiet
  zondag 26 februari 2006 @ 22:02:07 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35525376
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik vind dat een gruwelijk irritante PI. Je komt dan echt over als chagrijnige klootzak
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35525426
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

klootzak, zeurpiet, what's the difference .
pi_35525454
quote:

[..]

Ik vind dat een gruwelijk irritante PI. Je komt dan echt over als chagrijnige zeurpiet
Ja maar dat ben ik toch ook, dat weet iedereen onderhand wel.
pi_35525487
quote:

[..]

Vind ik eigenlijk ook wel ja
  maandag 27 februari 2006 @ 07:19:15 #72
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35533742
Jammer dat de beste van de vier Idols voortijdig heeft moeten verlaten. Angelique liet als een van de weinigen zien (alleen Ellen was beter deze show) dat ze begrijpt wat bigband inhoudt. Alleen jammer dat ze het eerste nummer een beetje overdone bracht, en dat heeft haar waarschijnlijk de kop gekost. (dat rafalle twee nummers overdone bracht, en Floortje er helemaal niets van bakte doet daar niets aan af)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35540502
ja ik vind het ook jammer dat angelique eruit ligt, had haar wel willen zien winnen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_35546722
Jammer dat Angelique eruit is. Zij was en is nog steeds mijn favoriet maar helaas....
pi_35547520
quote:
Op maandag 27 februari 2006 07:19 schreef buzzer het volgende:
Jammer dat de beste van de vier Idols voortijdig heeft moeten verlaten. Angelique liet als een van de weinigen zien (alleen Ellen was beter deze show) dat ze begrijpt wat bigband inhoudt. Alleen jammer dat ze het eerste nummer een beetje overdone bracht, en dat heeft haar waarschijnlijk de kop gekost. (dat rafalle twee nummers overdone bracht, en Floortje er helemaal niets van bakte doet daar niets aan af)
tja, ik vond Floortje juist wel goed zaterdag, maar Angelique is er niet geheel terecht uit. tuurlijk, het publiek stemt, maar qua performance was het tijd voor Raffaëla om te gaan. ze presteerde net als Angelique niet echt goed deze show, en naar mijn mening had Angelique toch echt meer krediet opgebouwd...maar ja, dat bleek dus niet zo te zijn....'t is en blijft jammer
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  maandag 27 februari 2006 @ 17:23:50 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35547552
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

tja, ik vond Floortje juist wel goed zaterdag, maar Angelique is er niet geheel terecht uit. tuurlijk, het publiek stemt, maar qua performance was het tijd voor Raffaëla om te gaan. ze presteerde net als Angelique niet echt goed deze show, en naar mijn mening had Angelique toch echt meer krediet opgebouwd...maar ja, dat bleek dus niet zo te zijn....'t is en blijft jammer
Qua performance was Raffaela juist erg goed!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35547602
quote:

[..]

Het is wel zo dat Angelique enorm veel beter is als zangeres dan Raffaëla, maar ze had zaterdag wel een wat mindere avond.
pi_35547683
quote:

[..]

Raffaela valt meer op door haar doen en laten, ook naast het podium. Veel mensen vinden het allemaal geweldig. Angelique is nooit echt opgevallen buiten haar soms uitstekende optredens, en blijft ook minder hangen bij een grote groep. Ik twijfel of het tijd was voor Raffaela om te gaan afgelopen zaterdag, gebaseerd op haar optreden. Haar eerste was niet geweldig, en die van Angelique ook niet. Maar de grotere persoonlijkheid van Raffaela heeft Angelique denk ik de das om gedaan.
pi_35547697
ja, maar die heeft iedereen wel eens. alleen de ene word er direct op afgerekend, en de andere niet

en erik, met performance bedoel ik hier het algehele optreden, en dat was gewoon minder dan de rest.

eigenlijk was het gewoon al jammer dat er iemand weg moet, want ze hebben allevier veel talent. 't is gewoon jammer dat het Angelique werd
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  maandag 27 februari 2006 @ 18:13:13 #80
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35549045
Harm staat in 't AD van afgelopen zaterdag, over zijn ADD....
of was dat al bekend [sorry, geen zin om terug te lezen ]
  maandag 27 februari 2006 @ 18:13:49 #81
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35549063
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef babette21 het volgende:
[sorry, geen zin om terug te lezen ]
En dan nog vragen waarom ik je voor de Stevie Wonder award nomineer .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:14:52 #82
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35549097
Persoonlijk vind ik dat Raffa 'My Lovin'' slecht deed. In 't begin ging het nog wel aardig, maar die 'praatstukjes'...
(Un)masking for the greater good.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:15:21 #83
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35549115
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
En dan nog vragen waarom ik je voor de Stevie Wonder award nomineer .
ja wat wil je nou dat ik zeg....?!
pi_35549124
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Raffa 'My Lovin'' slecht deed. In 't begin ging het nog wel aardig, maar die 'praatstukjes'...
Dat deed ze juist onwijs goed, vond ik .
pi_35549128
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef Natalie het volgende:
Ja, die vond ik er ook niet echt op die manier tussen passen.
pi_35549161
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:15 schreef WithMe het volgende:

[..]

Ja, die vond ik er ook niet echt op die manier tussen passen.
Ik vond dat ze het nummer een beetje schreeuwerig deed
pi_35549209
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Tweede nummer was beter.
pi_35549229
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:18 schreef WithMe het volgende:

[..]

Tweede nummer was beter.
Vond ik ook
pi_35550023
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Dat wel ja, maar het was allemaal zuiver en vol overtuiging.. en ze stond weer te swingen Ik vond het leuk om te zien, alhoewel het inderdaad niet echt bij een big band past

Als Raffaëla vrolijk is, dan ben ik dat ook. Dat is een groot pluspunt. Haar arrogante opmerkingen juist weer een groot minpunt
pi_35552266
Ik ga het nú zien .

-edit-Floortje blijft gewoon kut, maar dr zang was best okay om naar te luisteren alleen af en toe dat ik dacht van; 'hm die noten haal je niet meisje.' . Angelique was ook echt zwaar onder de maat, terecht eruit. Raffaëlla was erg tof, super! En Ellen, super dan super, steekt wat deze uitzending betreft zeker boven de anderen uit.

[ Bericht 70% gewijzigd door PeRi op 27-02-2006 21:11:35 ]
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')