hetquote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Haha. Had je van te voren ook kunnen bedenken. Maakt jezelf toch ook een pauper of johnny. Had je maar de vliegtuig moeten nemen, kost tegenwoordig ook geen reet meer.
Groot gelijk hoor dat je daar over klaagt. Je moet gewoon niet meer op vakantie gaan! Heb je daar ook geen last meer van!quote:
Tis een verslavingquote:Op zondag 26 februari 2006 16:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor dat je daar over klaagt. Je moet gewoon niet meer op vakantie gaan! Heb je daar ook geen last meer van!![]()
helpt niet tegen snurkenquote:
En daarvan heb je niets gezegd, want?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef renz0r het volgende:
Helaas een bulderend geluid moest naast mij tevens de gehele voorste gedeelte van de bus wakker houden. Zat namelijk een bejaarde pauper rechts voor me snoeihard te snurken, de tering zeg dat die gozer zichzelf niet hoort. Een luchtalarm was er niks bij
. En dan hoor je ook nog lekker hard zn snot / slijm gorgelen in zn bek
. Stik erin!
.
Nee, ben (net als de heenreis) gewoon wakker gebleven, ben nu sinds gisterochtend 9 uur wakkerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef it_was_me het volgende:
Maar Renz0r Moet jij niet slapen?
Ja joh, als mn pa en ik op vakantie zijn hoor ik hem ook altijdquote:Op zondag 26 februari 2006 17:18 schreef The6thgate het volgende:
[..]
helpt niet tegen snurkendat geluid gaat overal doorheen.
ik hoor zelfs mn vader nog snurken als er een muur tussen zit en met oordopjes
moet je ook maar niet met je vriend in 1 bed ligge... homoquote:Op zondag 26 februari 2006 20:04 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ja joh, als mn pa en ik op vakantie zijn hoor ik hem ook altijd
Ik sliep met mn maat deze vakantie op 1 kamer, tering hij snurkte teringhard! Was gewoon gillen. Hij zei all van te voren dat die snurkte, maar hij leek wel een luchtalarm. Ff na wat trappen op zn zij leggen en hij was weer even stil.
De hele vakantie met z,n vriend liggen rommelen bah bah bahquote:Op zondag 26 februari 2006 20:11 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
moet je ook maar niet met je vriend in 1 bed ligge... homo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |