abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35510555
http://www.nu.nl/news/683(...)g_politiewagens.html
quote:
Drie gewonden bij botsing politiewagens
Okee, drie gewonden dus.
quote:
Uitgegeven: 26 februari 2006 10:38
BREDA - Drie politiemensen en een arrestant zijn lichtgewond geraakt
Hallo, Ik tel hier vier gewonden, of telt de arrestant niet mee?
quote:
bij een ongeluk in Breda, waar twee politieauto's tegen elkaar botsten. Dit meldt de politie zondag. De arrestant is na het ongeluk overgebracht naar een cel. De drie politiemensen konden na een kort onderzoek in het ziekenhuis naar huis.
WTF??? De arrestant wordt met zijn verwondingen in de cel gesmeten en de politie kan na een kort ziekenhuisbezoek lekker naar huis?

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35510821
het was vast een neger
  zondag 26 februari 2006 @ 15:01:17 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_35510880
Ja, arrestanten moeten in een cel, dat heb je wel eens.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 26 februari 2006 @ 15:02:06 #4
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_35510917
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://www.nu.nl/news/683(...)g_politiewagens.html

WTF??? De arrestant wordt met zijn verwondingen in de cel gesmeten en de politie kan na een kort ziekenhuisbezoek lekker naar huis?

Andersom is ook zo wat he
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_35510933
wat een rare regels hebben we toch in dit land
pi_35511216
Lichtgewond ja, die arrestant had dus gewoon een schram op zijn knie, en ze hebben er in de cel een pleister op gedaan. Nu tevreden?
pi_35511477
Wat is hier raar aan
Die arrestant zat dus gewoon in 1 van die politiewagens. Dus als die tegen elkaar aan botsen zou de arrestant maar gewoon vrijgelaten moeten worden volgens jou
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_35512630
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef okkie-man het volgende:
Wat is hier raar aan
Die arrestant zat dus gewoon in 1 van die politiewagens. Dus als die tegen elkaar aan botsen zou de arrestant maar gewoon vrijgelaten moeten worden volgens jou
ja en de agenten dan gewoon de gevangenis in he
pi_35512639
Wat ik vreemd vind, is dat het blijkbaar niet telt als de arrestant gewond is geraakt. En ik vind het vreemd dat hij blijkbaar zonder enige vorm van verzorging in de cel is gesmeten, terwijl de agenten wel lekker in het ziekenhuis behandeld werden (dat had voor de arrestant ook kunnen gelden). En ik vind het vreemd dat de agenten na hun ziekenhuisbezoekje lekker naar huis kunnen (als het om een kort ziekenhuisbezoek gaat, is het blijkbar niet ernstig en kan je weer gewoon aan de slag).
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35512813
Of waarschijnlijk zat hun dienst er op toen ze uit het ziekenhuis kwamen....
pi_35513058
Misschien is de arrestant op het bureau nagekeken door een arts of gaf hij zelf aan geen klachten te hebben en de agenten wel.
Misschien was de dienst van de agenten voorbij of waren ze op dat moment niet meer nodig en zijn ze maar naar huis gestuurd om bij te komen van de AANRIJDING waarbij ze betrokken waren.
Je was er niet bij, dus lijkt me dan een goed idee om niet gelijk (indirect) de conclusie te trekken dat die arme arrestant voor dood is achtergelaten in de cel en dat de laffe agenten lekker thuis op de bank van een biertje gingen genieten nadat ze een aanrijdingkje gehad hebben.

Maar ja misschien zie ik het verkeerd
Lieg niet, verdraai de waarheid
pi_35513138
Van het ANP
quote:
De aanrijding vond plaats op de noordelijke rondweg. De bemanningen van de twee voertuigen waren op weg naar het politiebureau Mijkenbroek. In de eerste wagen werd een zeer recalcitrante arrestant vervoerd. Hij bleef ongedeerd.
pi_35514503
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Centaur het volgende:
dus lijkt me dan een goed idee om niet gelijk (indirect) de conclusie te trekken dat die arme arrestant voor dood is achtergelaten in de cel en dat de laffe agenten lekker thuis op de bank van een biertje gingen genieten nadat ze een aanrijdingkje gehad hebben.
Jawel. Anders heeft mijn topic geen nieuwswaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')