Okee, drie gewonden dus.quote:Drie gewonden bij botsing politiewagens
Hallo, Ik tel hier vier gewonden, of telt de arrestant niet mee?quote:Uitgegeven: 26 februari 2006 10:38
BREDA - Drie politiemensen en een arrestant zijn lichtgewond geraakt
WTF??? De arrestant wordt met zijn verwondingen in de cel gesmeten en de politie kan na een kort ziekenhuisbezoek lekker naar huis?quote:bij een ongeluk in Breda, waar twee politieauto's tegen elkaar botsten. Dit meldt de politie zondag. De arrestant is na het ongeluk overgebracht naar een cel. De drie politiemensen konden na een kort onderzoek in het ziekenhuis naar huis.
Andersom is ook zo wat hequote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://www.nu.nl/news/683(...)g_politiewagens.html
WTF??? De arrestant wordt met zijn verwondingen in de cel gesmeten en de politie kan na een kort ziekenhuisbezoek lekker naar huis?
![]()
ja en de agenten dan gewoon de gevangenis in hequote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef okkie-man het volgende:
Wat is hier raar aan
Die arrestant zat dus gewoon in 1 van die politiewagens. Dus als die tegen elkaar aan botsen zou de arrestant maar gewoon vrijgelaten moeten worden volgens jou
quote:De aanrijding vond plaats op de noordelijke rondweg. De bemanningen van de twee voertuigen waren op weg naar het politiebureau Mijkenbroek. In de eerste wagen werd een zeer recalcitrante arrestant vervoerd. Hij bleef ongedeerd.
Jawel. Anders heeft mijn topic geen nieuwswaardequote:Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Centaur het volgende:
dus lijkt me dan een goed idee om niet gelijk (indirect) de conclusie te trekken dat die arme arrestant voor dood is achtergelaten in de cel en dat de laffe agenten lekker thuis op de bank van een biertje gingen genieten nadat ze een aanrijdingkje gehad hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |