jij bent gewoon nog kanslozer dan MMaRsuquote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
"Als 5 honden vechten om een been, 1000 honden toekijken en zich hardop afvragen of dat been wel echt is, gaat Stofje er mee heen en constateert dat het been echt is. En verdomd tof".
En jij kent de situatie niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij bent gewoon nog kanslozer dan MMaRsu
nou vertel, kom op, niet zo lafjesquote:
Maar je weet niet hoe PDL in het echt is, of Stofje, of wie dan ook. En dus kun je er ook niet over oordelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb dit hele topic gelezen, daar baseer ik mijn mening op
Och, het levert best een vermakelijk topic op.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het begint knap genant te worden inmiddels.
Dit is niet echtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoe PDL in het echt is, of Stofje, of wie dan ook. En dus kun je er ook niet over oordelen.
tuurlijk welquote:Op zondag 26 februari 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoe PDL in het echt is, of Stofje, of wie dan ook. En dus kun je er ook niet over oordelen.
we kunnen toch oordelen over haar FOK!image ... kom op zeg als dat al niet meer kan dan sterft dit heerlijke topic-met-hoog-soapgehalte zo nog een stille doodquote:Op zondag 26 februari 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kruip eens uit Stofje's hol.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Ik vind een slotje nu wel op zijn/haar plaats.
Ben jij soms ook één van de veel?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
GAAT AFquote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Eén van de veel wat?quote:
daar kun jij niet over oordelenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Oh, dat ik achter PDL aan zou hobbelen, bedoelde je. Nee, want ik ben inderdaad vrouwelijk, en zou ik mannelijk zijn, zou ik het nog niet doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |