I really couldn't care less Havoc echt.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Totaal onacceptabel om hem op deze manier op zwart te flikkeren Yvonne, bah ik kots op je.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
MMaRsu, MMaRsu, MMaRsu, wat heb jij een kutnaam doe je jezelf toch aan met dit topic. Je bent er 5 minuten achter gekomen dat PDL en linksgetekende iets hebben, hoe blind en naïef ben je? Hoe duidelijk moeten we het maken? Kijk je nooit in FC, waarin ik met hoofdletters, dikgedrukt etc. dit heugelijke feit mededeelde?
Ondertussen heb je PDL op MSN geblokkeerd, begreep ik. Daarvoor kreeg ik nog een quote van PDL door, waarin je aangaf dat je nog steeds verliefd op 'r was. De vrouw, die voor jou nog steeds slechts bestaat uit .jpg-jes en lettertjes, dat was de grote liefde van je leven. Je hoorde 'r stem nooit, je las alleen wat ze schreef en masturbeerde bij haar foto's.
Wat ben je toch ook een flapdrol.
Oh.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Alleen van toepassing als het om een capabele medewerker ging natuurlijk.
*stil*quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
MMaRsu, MMaRsu, MMaRsu, wat heb jij een kutnaam doe je jezelf toch aan met dit topic. Je bent er 5 minuten achter gekomen dat PDL en linksgetekende iets hebben, hoe blind en naïef ben je? Hoe duidelijk moeten we het maken? Kijk je nooit in FC, waarin ik met hoofdletters, dikgedrukt etc. dit heugelijke feit mededeelde?
Ondertussen heb je PDL op MSN geblokkeerd, begreep ik. Daarvoor kreeg ik nog een quote van PDL door, waarin je aangaf dat je nog steeds verliefd op 'r was. De vrouw, die voor jou nog steeds slechts bestaat uit .jpg-jes en lettertjes, dat was de grote liefde van je leven. Je hoorde 'r stem nooit, je las alleen wat ze schreef en masturbeerde bij haar foto's.
WUAHAHAHAHAH.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
Ben je er nou echt trots op dat je iets met een internetprositué hebt?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
ik ben een nerd.
Dat zal het idd zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben je er nou echt trots op dat je iets met een internetprositué hebt?![]()
Zou me niets verbazen dat je dit allemaal verzint, om je échte geaardheid maar weg te drukken.
Vind je dat niet een beetje vergezocht?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben je er nou echt trots op dat je iets met een internetprositué hebt?![]()
Zou me niets verbazen dat je dit allemaal verzint, om je échte geaardheid maar weg te drukken.
Ontopicquote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef XiChico het volgende:
Die vrouw is sowieso toch veels te oud voor hem .. kijk het verschil. . broer en zus manWaarom neemt ie dat serieus
wan·ho·pig (bn.)quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef XiChico het volgende:
Die vrouw is sowieso toch veels te oud voor hem .. kijk het verschil. . broer en zus manWaarom neemt ie dat serieus
Welke rechten heb jij dat je je mag bemoeien met het privéleven van mensen die je niet kent?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef XiChico het volgende:
Naja hij gooit zelf zn hele privéleven op Fok. Dan heb je kans dat mensen zich ermee gaan bemoeien, niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welke rechten heb jij dat je je mag bemoeien met het privéleven van mensen die je niet kent?
Ik flikkerde bijna uit m'n stoel van het lachen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
Kijk je nooit in FC, waarin ik met hoofdletters, dikgedrukt etc. dit heugelijke feit mededeelde?
Forum Crew. (of forum chat, naja iig een forum voor modsquote:
*proest*quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
MMaRsu, MMaRsu, MMaRsu, wat heb jij een kutnaam doe je jezelf toch aan met dit topic...
*knip*
Niet hoor, ik ga soweiso niet met mensen van Fok! 'om' ofzo dus dat scheeltquote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welke rechten heb jij dat je je mag bemoeien met het privéleven van mensen die je niet kent?
He-le-maal inlezen dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef trancethrust het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd? MMaRsu is zwart geworden vanwege een vrouw? Of moet ik me helemaal inlezen?![]()
1.Hij at te kloten in diverse fotoboekenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef trancethrust het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd? MMaRsu is zwart geworden vanwege een vrouw? Of moet ik me helemaal inlezen?![]()
Hey niet bellen en niet opdagen en blokkeren op msn is natuurlijk veel makkelijker!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
Ja maar nu ff van de andere kant he.
Het enige wat die PussyDeLuxe hoefde te zeggen tegen die MMarssu was "ik moet je niet"
Maar deed ze dat? Nee. Ze is gewoon een vieze onbetrouwbare hoer.
Stofje, zou me niets verbazen als jij uiteindelijk ook genaaid wordt door die egoistische Slet .
Ugh. Ik heb gesproken .
Dat is waar, dat is ze ook zeker, maar onze Marsoe had toch wel 1+1 kunnen optellen en kunnen bedenken dat ze hem niet moest.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
Het enige wat die PussyDeLuxe hoefde te zeggen tegen die MMarssu was "ik moet je niet"
Stofje, zou me niets verbazen als jij uiteindelijk ook genaaid wordt door die egoistische Slet .
Ugh. Ik heb gesproken .
Inderdaad, zoals ik al zei heeft Stofje nu iets met een Internetprostitué .quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
Ugh. Ik heb gesproken .
Stofje heeft msn-contact, als dat iets hebben is, dan heeft ie datquote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik al zei heeft Stofje nu iets met een Internetprostitué .
Tja, daar zal ze wel laffe kutexcuusjes voor verzonnen hebben, zogenaamd omdat ze het "zielig" vond voor mmarssu.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey niet bellen en niet opdagen en blokkeren op msn is natuurlijk veel makkelijker!
hij probeerd met een Breezertje mij helemaal verrot te schelden in fotoboek,waarbij hij mij uitmaakt voor lelijk,zielig en kansloos. hij is te zielig om een date te krijgen met pussydeluxe,wat wel degelijk kan kijk maar naar Stofje.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
jezus zeg Mm, face the facts, je hebt het verprutst.
dit topic had je echt niet moeten openen gewoon
afwachten en in je eigen sop gaarkoken.
Je bent inderdaad met je bolle kop wel een beetje lelijk jah.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hij probeerd met een Breezertje mij helemaal verrot te schelden in fotoboek,waarbij hij mij uitmaakt voor lelijk,zielig en kansloos.
Omdat ik iets quote zonder antwoord, foutje dusquote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je bent inderdaad met je bolle kop wel een beetje lelijk jah.
P.s Yvonne, waarom verwijder je reacties van jezelf?![]()
Want jij kent PDL beter dan Stofje?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
Als Stofje slim is zet hij zijn integriteit niet op het spel voor PDL, aangezien het verleden bij haar weldegelijk garanties voor de toekomst biedt.
Nou, gezien haar fotoboekgedrag, het aan-het-lijntje-hou-gedrag bij mmarssu... en de driehonderd rukkers die met boxershorts en briefjes met PDL (L) erop op de foto gaan... lijkt de conclusie die ik net trok een logisch gevolg.quote:
We zitten hier op een internetsite. Een flirt betekent dus geen ene fuck. Maar blijkbaar hebben sommige jongens deze flirts toch letterlijk genomen. Er is zelfs iemand die gedreigd heeft zelfmoord te plegen als pussydeluxe niet voor hem koos. Dat is best sneu.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
Ugh. Ik heb gesproken .
Misschien is het niet haar fout dat half Fok! als een blok voor haar valt. Misschien is dat helemaal haar bedoeling niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, gezien haar fotoboekgedrag, het aan-het-lijntje-hou-gedrag bij mmarssu... en de driehonderd rukkers die met boxershorts en briefjes met PDL (L) erop op de foto gaan... lijkt de conclusie die ik net trok een logisch gevolg.
Of Stofje haar beter kent dan ik, is irrelevant in die conclusie .
Duidelijk. Maar er zijn wel meer benen toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Als 5 honden vechten om een been, 1000 honden toekijken en zich hardop afvragen of dat been wel echt is, gaat Stofje er mee heen en constateert dat het been echt is. En verdomd tof".
Want jij komt je natuurlijk ook niet even voorstellen in practisch elk fotoboek van een meid die in US post.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, gezien haar fotoboekgedrag, het aan-het-lijntje-hou-gedrag bij mmarssu... en de driehonderd rukkers die met boxershorts en briefjes met PDL (L) erop op de foto gaan... lijkt de conclusie die ik net trok een logisch gevolg.
Of Stofje haar beter kent dan ik, is irrelevant in die conclusie .
You being damn right.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef boebiedoe het volgende:
Haha lekkere kansloze actie van Stofje ook. Genoeg mooie en intellectueel aangelegde dames op het internet te vinden en wat doet 'ie, gaat ie er met de labiele internetscharrel van MMarSu vandoor..
Ja, heb je gelijk in . Het is ook individuele keus.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
We zitten hier op een internetsite. Een flirt betekent dus geen ene fuck. Maar blijkbaar hebben sommige jongens deze flirts toch letterlijk genomen. Er is zelfs iemand die gedreigd heeft zelfmoord te plegen als pussydeluxe niet voor hem koos. Dat is best sneu.
Zij heeft slechts aan twee jongens haar telefoonnummer gegeven. Eén daarvan ben ik. Ze heeft met slechts één jongen daadwerkelijk afgesproken, dat was met mij.
Ze is een onbetrouwbare hoer, zeg je. Tja, je kent haar niet, dus heb je het recht niet om zo te oordelen, lijkt me. Je gaat uit van een aantal lettertjes op het internet, dus dat is nogal oneerlijk. Zij interpreteert flirten op internet totaal anders dan anderen.
MMaRsu is onwaarschijnlijk naïef geweest, net als een aantal anderen. Ik heb met 'r afgesproken, in 'r ogen kunnen kijken, haar stem gehoord, de intonatie, etc. etc. Dat komt een stuk betrouwbaarder over als:
"MMaRsu" en er vervolgens vanuit gaan dat ze ook echt verliefd op je is.
"Als 5 honden vechten om een been, 1000 honden toekijken en zich hardop afvragen of dat been wel echt is, gaat Stofje er mee heen en constateert dat het been echt is. En verdomd tof".
ik vind dat je je positie wel drastisch ondermijnt door onderdanen "prive te leren kennen".... ik eis een publieke enquetequote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
We zitten hier op een internetsite. Een flirt betekent dus geen ene fuck. Maar blijkbaar hebben sommige jongens deze flirts toch letterlijk genomen. Er is zelfs iemand die gedreigd heeft zelfmoord te plegen als pussydeluxe niet voor hem koos. Dat is best sneu.
Zij heeft slechts aan twee jongens haar telefoonnummer gegeven. Eén daarvan ben ik. Ze heeft met slechts één jongen daadwerkelijk afgesproken, dat was met mij.
Ze is een onbetrouwbare hoer, zeg je. Tja, je kent haar niet, dus heb je het recht niet om zo te oordelen, lijkt me. Je gaat uit van een aantal lettertjes op het internet, dus dat is nogal oneerlijk. Zij interpreteert flirten op internet totaal anders dan anderen.
MMaRsu is onwaarschijnlijk naïef geweest, net als een aantal anderen. Ik heb met 'r afgesproken, in 'r ogen kunnen kijken, haar stem gehoord, de intonatie, etc. etc. Dat komt een stuk betrouwbaarder over als:
YEAH RIGHTquote:Op zondag 26 februari 2006 15:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien is het niet haar fout dat half Fok! als een blok voor haar valt. Misschien is dat helemaal haar bedoeling niet.
Ik vind dit gewoon een beetje te vroeg conclusies trekken.
Want vrouwen met een mooi lichaam hebben daarmee ook gelijk slecht ontwikkelde hersenen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef boebiedoe het volgende:
Haha lekkere kansloze actie van Stofje ook. Genoeg mooie en intellectueel aangelegde dames op het internet te vinden en wat doet 'ie, gaat ie er met de labiele internetscharrel van MMarSu vandoor..
Dat maakt de keuze voor een vrouw toch alleen maar gemakkelijker?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er is zelfs iemand die gedreigd heeft zelfmoord te plegen als pussydeluxe niet voor hem koos.
Tsja, uiteindelijk heeft ze dan toch met een van die kansloosjes wel afgesproken. Het verschil tussen die ene en de rest ...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Men, de andere GAM mod heeft anders ook geen simpele naam. peirisituelusueuuslususquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat Marararafsu dat stiekem zelf heeft gedaan!
Hij kon er waarschijnlijk niet tegen dat skippy aan zijn PDL kwam!
Riep je ook "Lekker puh" en stak je ook je tong uit toen je op invoeren klikte?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Riep je ook "Lekker puh" en stak je ook je tong uit toen je op invoeren klikte?
Je moet toch iets hequote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef boebiedoe het volgende:
jij bent gewoon nog kanslozer dan MMaRsuquote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
En jij kent de situatie niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij bent gewoon nog kanslozer dan MMaRsu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |