Euh...ik wilde niet met haar meeten, hoor!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ze wel de leukste knul van FOK!, Ha!
Dat afzeiken gebeurt totdat hij het eindelijk snapt!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee met z'n allen MMaRsu afzeiken in FB getuigd van volwassenheid?
Nee, een topic openen alleen maar vanwege geen (nog) geen reactie terug en omdat je op kleurtjes geilt is volwassen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die gozert lokt het gewoon zelf uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking is macht.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...ik wilde niet met haar meeten, hoor! [afbeelding]
Hehe, daar is Yvonne goed genoeg in hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat afzeiken gebeurt totdat hij het eindelijk snapt!
Dus dat kan nog wel ff duren...
Oh vast niet DD, maar een heel klein beetje ontkrachten wat hij na z'n zwart voor drek loopt te spuien wel, laten we het er op houden dat z'n ontslag niet onverwacht kwam.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inderdaard, maar die PDL-trekker moet eens gewoon weg gaan enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, daar is Yvonne goed genoeg in hoor![]()
Kansarm of niet... Feit is dat ie dat samen met 250 anderen doet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stofje loopt er allesbehalve kansarm achter aan...
Die mmarsu mogen ze van mij wel in een graskamer dumpen, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ja ach, ik had al zo'n vermoeden dat die actie in het fotoboek niet de enige reden van uitzetting was. Daar krijg je hooguit wat gezeik van, maar idd het is een bekend beeld bij mensen die de crew uit worden gezetquote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh vast niet DD, maar een heel klein beetje ontkrachten wat hij na z'n zwart voor drek loopt te spuien wel, laten we het er op houden dat z'n ontslag niet onverwacht kwam.
En wie weet, misschien zijn de posts wel weer weg...
as usual, editten gaat nl erg gemakkelijk bij hem.
Totaal onacceptabel om hem op deze manier op zwart te flikkeren Yvonne, bah ik kots op jequote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh vast niet DD, maar een heel klein beetje ontkrachten wat hij na z'n zwart voor drek loopt te spuien wel, laten we het er op houden dat z'n ontslag niet onverwacht kwam.
En wie weet, misschien zijn de posts wel weer weg...
as usual, editten gaat nl erg gemakkelijk bij hem.
Vooralsnog verslaat hij nu Static en dat wil wat zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja ach, ik had al zo'n vermoeden dat die actie in het fotoboek niet de enige reden van uitzetting was. Daar krijg je hooguit wat gezeik van, maar idd het is een bekend beeld bij mensen die de crew uit worden gezet
Daarvoor hebben ze een lul.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kansarm of niet... Feit is dat ie dat samen met 250 anderen doet..
Ik denk niet dat het bij alle 250 wederzijds is.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kansarm of niet... Feit is dat ie dat samen met 250 anderen doet..
Alleen van toepassing als het om een capabele medewerker ging natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Totaal onacceptabel om hem op deze manier op zwart te flikkeren Yvonne, bah ik kots op je.
Dan weet ze goed te doen alsofquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij alle 250 wederzijds is..
I really couldn't care less Havoc echt.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Totaal onacceptabel om hem op deze manier op zwart te flikkeren Yvonne, bah ik kots op je.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
MMaRsu, MMaRsu, MMaRsu, wat heb jij een kutnaam doe je jezelf toch aan met dit topic. Je bent er 5 minuten achter gekomen dat PDL en linksgetekende iets hebben, hoe blind en naïef ben je? Hoe duidelijk moeten we het maken? Kijk je nooit in FC, waarin ik met hoofdletters, dikgedrukt etc. dit heugelijke feit mededeelde?
Ondertussen heb je PDL op MSN geblokkeerd, begreep ik. Daarvoor kreeg ik nog een quote van PDL door, waarin je aangaf dat je nog steeds verliefd op 'r was. De vrouw, die voor jou nog steeds slechts bestaat uit .jpg-jes en lettertjes, dat was de grote liefde van je leven. Je hoorde 'r stem nooit, je las alleen wat ze schreef en masturbeerde bij haar foto's.
Wat ben je toch ook een flapdrol.
Oh.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Alleen van toepassing als het om een capabele medewerker ging natuurlijk.
*stil*quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
MMaRsu, MMaRsu, MMaRsu, wat heb jij een kutnaam doe je jezelf toch aan met dit topic. Je bent er 5 minuten achter gekomen dat PDL en linksgetekende iets hebben, hoe blind en naïef ben je? Hoe duidelijk moeten we het maken? Kijk je nooit in FC, waarin ik met hoofdletters, dikgedrukt etc. dit heugelijke feit mededeelde?
Ondertussen heb je PDL op MSN geblokkeerd, begreep ik. Daarvoor kreeg ik nog een quote van PDL door, waarin je aangaf dat je nog steeds verliefd op 'r was. De vrouw, die voor jou nog steeds slechts bestaat uit .jpg-jes en lettertjes, dat was de grote liefde van je leven. Je hoorde 'r stem nooit, je las alleen wat ze schreef en masturbeerde bij haar foto's.
WUAHAHAHAHAH.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
Ben je er nou echt trots op dat je iets met een internetprositué hebt?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
ik ben een nerd.
Dat zal het idd zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben je er nou echt trots op dat je iets met een internetprositué hebt?![]()
Zou me niets verbazen dat je dit allemaal verzint, om je échte geaardheid maar weg te drukken.
Vind je dat niet een beetje vergezocht?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben je er nou echt trots op dat je iets met een internetprositué hebt?![]()
Zou me niets verbazen dat je dit allemaal verzint, om je échte geaardheid maar weg te drukken.
Ontopicquote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef XiChico het volgende:
Die vrouw is sowieso toch veels te oud voor hem .. kijk het verschil. . broer en zus manWaarom neemt ie dat serieus
wan·ho·pig (bn.)quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef XiChico het volgende:
Die vrouw is sowieso toch veels te oud voor hem .. kijk het verschil. . broer en zus manWaarom neemt ie dat serieus
Welke rechten heb jij dat je je mag bemoeien met het privéleven van mensen die je niet kent?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef XiChico het volgende:
Naja hij gooit zelf zn hele privéleven op Fok. Dan heb je kans dat mensen zich ermee gaan bemoeien, niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welke rechten heb jij dat je je mag bemoeien met het privéleven van mensen die je niet kent?
Ik flikkerde bijna uit m'n stoel van het lachen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
Kijk je nooit in FC, waarin ik met hoofdletters, dikgedrukt etc. dit heugelijke feit mededeelde?
Forum Crew. (of forum chat, naja iig een forum voor modsquote:
*proest*quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Stofje het volgende:
MMaRsu, MMaRsu, MMaRsu, wat heb jij een kutnaam doe je jezelf toch aan met dit topic...
*knip*
Niet hoor, ik ga soweiso niet met mensen van Fok! 'om' ofzo dus dat scheeltquote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welke rechten heb jij dat je je mag bemoeien met het privéleven van mensen die je niet kent?
He-le-maal inlezen dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef trancethrust het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd? MMaRsu is zwart geworden vanwege een vrouw? Of moet ik me helemaal inlezen?![]()
1.Hij at te kloten in diverse fotoboekenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef trancethrust het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd? MMaRsu is zwart geworden vanwege een vrouw? Of moet ik me helemaal inlezen?![]()
Hey niet bellen en niet opdagen en blokkeren op msn is natuurlijk veel makkelijker!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
Ja maar nu ff van de andere kant he.
Het enige wat die PussyDeLuxe hoefde te zeggen tegen die MMarssu was "ik moet je niet"
Maar deed ze dat? Nee. Ze is gewoon een vieze onbetrouwbare hoer.
Stofje, zou me niets verbazen als jij uiteindelijk ook genaaid wordt door die egoistische Slet .
Ugh. Ik heb gesproken .
Dat is waar, dat is ze ook zeker, maar onze Marsoe had toch wel 1+1 kunnen optellen en kunnen bedenken dat ze hem niet moest.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
Het enige wat die PussyDeLuxe hoefde te zeggen tegen die MMarssu was "ik moet je niet"
Stofje, zou me niets verbazen als jij uiteindelijk ook genaaid wordt door die egoistische Slet .
Ugh. Ik heb gesproken .
Inderdaad, zoals ik al zei heeft Stofje nu iets met een Internetprostitué .quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
Ugh. Ik heb gesproken .
Stofje heeft msn-contact, als dat iets hebben is, dan heeft ie datquote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik al zei heeft Stofje nu iets met een Internetprostitué .
Tja, daar zal ze wel laffe kutexcuusjes voor verzonnen hebben, zogenaamd omdat ze het "zielig" vond voor mmarssu.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey niet bellen en niet opdagen en blokkeren op msn is natuurlijk veel makkelijker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |