Ha! Opgelost!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:58 schreef shmoopy het volgende:
Nee, je komt niet terug.
Reden: je spoort niet.
was dat dan het einde van dit topic?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:58 schreef shmoopy het volgende:
Nee, je komt niet terug.
Dankje, ik wilde hem net zelf veranderen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:59 schreef HenkieVdV het volgende:
- nee dus-
Ja de rel is nu al voorbij, je bent te laatquote:Op zondag 26 februari 2006 15:58 schreef shmoopy het volgende:
Nee, je komt niet terug.
Je icoon is fucking grappigquote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef JDude het volgende:
* JDude checkt de fotoboek...
OMG, 't is net Patty Brard
Het hele plaatje is grappigerquote:Op zondag 26 februari 2006 16:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je icoon is fucking grappig
Ceiling Cat
Dat spreekt elkaar tegen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:58 schreef shmoopy het volgende:
Nee, je komt niet terug.
Maar die past helaas niet in één avatar, en de tekst niet in de ondertitel.quote:
Maar dat zeg ik alleen omdat ik ze nooit krijgquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef t0y het volgende:
Naamtopics zuigen kont.
Hij is toch goed gelukt hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar die past helaas niet in één avatar, en de tekst niet in de ondertitel.
Ik kom alleen in het fotoboek als mensen reageren in mn... fotoboekquote:Op zondag 26 februari 2006 16:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Uiteraard maar wie zit er nou de hele dag op het fok fotoboek ik niet JIJ![]()
De mensen die er toe doen, weten wat de bedoeling isquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar die past helaas niet in één avatar, en de tekst niet in de ondertitel.
Definieer "er toe doen"quote:Op zondag 26 februari 2006 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De mensen die er toe doen, weten wat de bedoeling is
hij bedoelt "mensen zoals ik"quote:
Lekker hè zo'n katerquote:Op zondag 26 februari 2006 16:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja weetikveel.
he het is zondag man.
ik sluit jou er iig Niet mee uit
"mensen zoals ik" als in IK en iedereen die ik het gun ... als je commentaar hebt sluit ik je uit van dat groepjequote:Op zondag 26 februari 2006 16:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen definitie, definieer "mensen zoals ik"
Neuh, niet echtquote:
Nou ja ik wil niks van pussydeluxe nooit gewild ook Jammer dat je het verkeerd ziet Maar je was wel een van de eerste die haar fotoboek spamde Dus niet zeurenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik kom alleen in het fotoboek als mensen reageren in mn... fotoboek
Dat jou het opvalt dat ik actief ben in het fotoboek... zegt ook wel wat over jouw internetactiviteiten he.
Moet je geen foto maken met je boxershort over je kop, een strik om je pik en een briefje met PussyDeLuxe![]()
![]()
erbij ?
quote:
Ja , first post .quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niks van pussydeluxe nooit gewild ook Jammer dat je het verkeerd ziet Maar je was wel een van de eerste die haar fotoboek spamde Dus niet zeuren![]()
aha.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef skippy22 het volgende:
Wat is de orde van de dag op fokEne nog een ding ik wist het alleen van je posts omdat pussydeluxe het mij vertelde Ik wil verder niet weten wat je op fok doet
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vooralsnog verslaat hij nu Static en dat wil wat zeggen
Geintje Static
Ach nou zover ik het weet zit het zo Mmarsu is verlieft op pussydeluxe Maar zij niet op hemquote:Op zondag 26 februari 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
Wie kan er even een uitgebreide samenvatting geven?
Clearasilquote:Op zondag 26 februari 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
quote:skippy22 zei :
Maak ik nog een kansje pussy de luxe Ik ben veel leuker dan mmarsu En een paar spankies opz,n tijd Geef je msn maar
Uahahahahaquote:skippy22 zei :
Ga jij nou maar met je nitendo spelen guppiej Dan speel ik wel met pussydeluxe
Ik heb het gehoord ja . Maar ik betwijfel of ze je wil
Pussy's mine
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
SaLvAdOr ik meen het niet maar dat zie je dus niet En nu heb ik een fotoboek ban en kom er nooit meerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij helemaal niet actief in het fotoboek he.. skippy22...
Waaz ventje .
Ah juist.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
SaLvAdOr ik meen het niet maar dat zie je dus niet En nu heb ik een fotoboek ban en kom er nooit meerwazig ventje
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
SaLvAdOr ik meen het niet maar dat zie je dus niet En nu heb ik een fotoboek ban en kom er nooit meerwazig ventje
![]()
Je hebt me door wat ben ik toch een smeerbats Beetje over het fotoboek acount van yvonne geilenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]![]()
teveel al typend zitten fappen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |