quote:Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
* BVO is nog steeds in.
Niet op Raf of Oprah hoor.
Ik snap je weer eens niet!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:27 schreef Dada het volgende:
Wie zet zo'n tv topic dan ook in POLIk hoop niet dat pberends een spamlink heeft geplaatst
Hoe waren de kijkcijfers van Spijkerman in vergelijking met vorige week pb?
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
Bupa, die stuffplug is kut.
Hij resizet m'n MSN-ava automatisch.
zullen we stiekem wél gaan, met z'n tweetjesquote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon zin om de kaartjes te verkopen
Oh, nou, ik heb net zo'n mooie ava en hij resizet hem kutquote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]?
Ik kán de stuffplug niet gebruiken, omdat je daarvoor MessengerPlus nodig hebt en die doet het niet bij de versie van MSN die ik heb. (8.0)!
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
zullen we stiekem wél gaan, met z'n tweetjes
Whehe, jij houdt het nog altijd vol met die kutversie?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]?
Ik kán de stuffplug niet gebruiken, omdat je daarvoor MessengerPlus nodig hebt en die doet het niet bij de versie van MSN die ik heb. (8.0)!
Nee, niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whehe, jij houdt het nog altijd vol met die kutversie?![]()
Wat doe jij op MSN?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, nou, ik heb net zo'n mooie ava en hij resizet hem kut. Dom ding
.
gaan we ons heerlijk distanciëren van dat incrowdfokgebeurenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:Alleen al om CDP een nachtmerrie te bezorgen wil ik wel ontslag nemen
![]()
Ben niet online hoor nuquote:
Whehe!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben niet online hoor nu.
Maar was er net en het viel me op. Maar degene die ik spreken wilde was er niet dus ben maar offline weergeven gegaan.
Whehehehquote:Op zondag 26 februari 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
gaan we ons heerlijk distanciëren van dat incrowdfokgebeuren
en met een anti-christon spandoek zitten
en alle Raf en Floortje-sterren lek prikken![]()
en je hoeft geen ontslag te nemen want dankzij mijn bolide zijn we er in no time
maar niet verder vertellen he
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
mijne heren..... ik wens u allen een goede nachtrust![]()
En dan? Dan heb je officieel een verslavingquote:Op zondag 26 februari 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
Aantal posts: 29708 (gemiddeld 21 per dag)
nog eventjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |