Maar ze staat wel onder mij in de piramide?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Rena staat niet in de OP, dus echt meetellen doet ze natuurlijk niet.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aan wie je je kaartjes geeft bedoel ik.
Is zei ooit bestempeld als kutnewbie? Volgens mij niet. Tot dat gebeurt blijft die titel gewoon de jouwe, dus waar ze staat maakt niet uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar ze staat wel onder mij in de piramide?![]()
![]()
Phoe!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is zei ooit bestempeld als kutnewbie? Volgens mij niet. Tot dat gebeurt blijft die titel gewoon de jouwe, dus waar ze staat maakt niet uit.![]()
Maar ik vind je nog wel Paltof hoor.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik zie gewoon niet waarom perse die twee de kaartjes moeten krijgen? Ik ken ze niet, de meerderheid heeft ook niet van ze gehoord maar CDP is zich als een bazige relnicht aan het gedragen en dat irriteert mij enorm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik jou ook, als je niet LeBoos bent.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik vind je nog wel Paltof hoor.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is zei ooit bestempeld als kutnewbie? Volgens mij niet. Tot dat gebeurt blijft die titel gewoon de jouwe, dus waar ze staat maakt niet uit.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Moaah... zo lullig ben ik nou ook niet. En het was van te voren afgesproken dat als iemand niet ging, de volgende van de lijst het zou krijgen of zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Jij hebt die kaarten nu, dan hoeft hij zich er niet als een oud wijf mee te bemoeien, jij hebt ze en geeft ze aan wie jij wil, hij denkt ff de touwtjes in handen te nemen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moaah... zo lullig ben ik nou ook niet. En het was van te voren afgesproken dat als iemand niet ging, de volgende van de lijst het zou krijgen of zo..
ook goedquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
Moaah... zo lullig ben ik nou ook niet. En het was van te voren afgesproken dat als iemand niet ging, de volgende van de lijst het zou krijgen of zo..
Oprah krijgt mij niet zoquote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Wat doet Oprah Winfrey in jullie avatars?
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Ze lijkt er wel een beetje op!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Mij ook niet. Ook niet in haar dal periode van haar gewicht piek&dal grafiekquote:
No shit, Sherlock!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel een beetje op!![]()
Stom wijf is hetquote:Op zondag 26 februari 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ook niet in haar dal periode van haar gewicht piek&dal grafiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |