Nu pas aan de koffie?! Ik heb mijn tweede kop hier alweer staan!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:31 schreef babette21 het volgende:
zeg val even niet massaal over mij heen ja...![]()
eerst koffie
ik begin om half 9 [lees: 9 uurquote:Op maandag 27 februari 2006 09:44 schreef Zhenar het volgende:
Nu pas aan de koffie?! Ik heb mijn tweede kop hier alweer staan!Hoe laat begin je überhaupt?!
![]()
Ik begin om half 9 (lees: half 9).quote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik begin om half 9 [lees: 9 uur]
en stiekem zit ik al aan m'n 3de kop [één als ontbijt, één bij binnenkomst, één bij binnenkomst willekeurige collega]
ik functioneer pas goed na 5 koppen koffie
jij ben dan ook nog 'n groentje op de arbeidsmarktquote:
Vijf jaar!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij ben dan ook nog 'n groentje op de arbeidsmarkt
edit: ik bedenk me nu dat ik volgende maand precies 5 jaar in 't vak zit
[nee, niet dát vak![]()
]
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef Zhenar het volgende:
Vijf jaar!En je bent nog steeds leuk!
![]()
jij en verstoffen?! lijkt me vrij onmogelijkquote:Dat geeft mij hoop dat ik zelfs loonslaaf niet zal verstoffen...![]()
... en morgen in Den Haagquote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Canisfire het volgende:
Ooh god die Olympische spelen onzin is straks in Zwolle.
Is dat een vraag of een mededeling?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Canisfire het volgende:
waarom zit er de hele tijd een kut nummer in mijn hoofd.
Nu zou iemand moeten vragen goh welk nummer.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling?
Maarja een mens mag dromen hebben hequote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu zou iemand moeten vragen goh welk nummer.
En dan geef ik antwoord.
En dan word er gezegt ooh dat nummer
Zeg het nou maar gewoonquote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu zou iemand moeten vragen goh welk nummer.
En dan geef ik antwoord.
En dan word er gezegt ooh dat nummer
quote:
als ik jou was zou ik op zoek gaan naar 'n goeie therapeut....quote:Op maandag 27 februari 2006 10:59 schreef Canisfire het volgende:
Maarja een mens mag dromen hebben he![]()
Sean Paul - Baby Boyquote:
quote:
Ik heb hem niet gejatquote:Op maandag 27 februari 2006 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik op zoek gaan naar 'n goeie therapeut....
't kost wat, maar dan wordt er iig wél naar je geluisterd.....
jij vieze vuile avajatter.....![]()
![]()
![]()
Dat is koren op mijn molenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:32 schreef babette21 het volgende:
jij en verstoffen?! lijkt me vrij onmogelijk![]()
quote:
Is het ookquote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
nooit van gehoord, maar klinkt vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |