Ook 26quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Terrorwally het volgende:
[..]
welk lvl ben je?
ik heb zeg maar 11,20 procent en naar 1 kill (golden creature) heb ik 11,28 procent
Je moet toch investeren in je expquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, maar dan moet je de hele tijd potions enzo gebruiken, dat kost weer geld.
En ga je hunten / traden of boefje zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef leopod het volgende:
ben nu eindelijk lvl 20 maar is hier nou niemand die in babel zit?
Heeft iemand een aantal SP'tjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben nu lvl 21, maar ik ga nog ff levelen voordat ik een job kies. Nu ben je veel te zwak en wordt je telkens neer gemaaid als je iets bent.
[afbeelding]
Ja, ik ben ff aan het sparen, maar het gaat echt fuckin'sloom. Ik heb net 50 SP ofzo uitgegeven aan een skill die ik nog ff wilde. Mijn hoogste mastery lvl is nu 18.quote:
Duur in de zin van gold ??? En over hoeveel gold praten we dan ?quote:Op zondag 9 april 2006 13:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat met die curst hearts. Dat is echt heel duur om een skill omlaga te halen. Daar moet je dan wel heel veel skill points voor terug krijgen, anders niet doen. EN ik zou je hoogste mastery lvl 4 lvls ofzo lager hoduen dan je gewone level. Anders kom je verder in het spel heel veel skill points te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |