Zulke dingen alleen nooit bij mij doen, of ergens waar ik het zie, want je bent meteen lang wegquote:Op zondag 26 februari 2006 13:20 schreef Aarde het volgende:
Heb jij wel eens een ban voor jezelf aangevraagd? Wat was de reden hiervoor, en hoe heeft het voor je uitgewerkt.
Party on
werkt het ook? alle mensen die nog posten zijn immers weer teruggekomen...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:23 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij is dat voor veel Fokkers de enigste manier om van hun Fok-verslaving af te komen
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:23 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij is dat voor veel Fokkers de enigste manier om van hun Fok-verslaving af te komen
Yvonne is der digitale praatjes nog niet kwijtgeraakt zie ik..quote:Op zondag 26 februari 2006 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zulke dingen alleen nooit bij mij doen, of ergens waar ik het zie, want je bent meteen lang weg
Zo idioot dat.
Het is gewoon triest dat je een ban moet aanvragen omdat je zelf niet kan stoppen..quote:Op zondag 26 februari 2006 13:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb het in m'n modperiode 1x gedaan...ik was toen ziek, maar zo eigenwijs dat ik toch achter de pc kroop terwijl dat niet kon... toen heb ik voor mezelf een ban aangevraagd
Oh, die heeft ze irl ook hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 13:26 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Yvonne is der digitale praatjes nog niet kwijtgeraakt zie ik..
eensquote:Op zondag 26 februari 2006 13:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat je een ban moet aanvragen omdat je zelf niet kan stoppen..
Waanzin, wmb wordt het niet gehonoreerd, of een hele, hele lange ban.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef Steve-O het volgende:
Ja een week ofzo
Zal wel voor school zijn geweest oid.
je foto's spreken voor zichzelfquote:
Oh, irl is het een lief vrouwtje die geen kwaad woord spreekt over anderen.quote:
Ik ben heel lief.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh, irl is het een lief vrouwtje die geen kwaad woord spreekt over anderen.
Ah, nu lieg ik
Ik zou het dan doen met een grote knal.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waanzin, wmb wordt het niet gehonoreerd, of een hele, hele lange ban.
Mag ik een ban?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zulke dingen alleen nooit bij mij doen, of ergens waar ik het zie, want je bent meteen lang weg
Zo idioot dat.
Ja, en als ik het zie ben je een half jaar wegquote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zou het dan doen met een grote knal.
Tubgirl spammen ofzo
Je krijgt wel weer eens nieuwe als ik weer een vracht heb. Was hij lekker?quote:
Jep. Bij deze.quote:
Oh jaquote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je krijgt wel weer eens nieuwe als ik weer een vracht heb. Was hij lekker?
Ik heb je trouwens nog gemailed voor foto's.
Antwoord nou eens, vrouwmensch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |